دفعات بازدید: 537

تاریخ انتشار: 1391/03/01 - 1:37

شاهین طبع: باید از آخرین شانس خود به بهترین شكل استفاده كنیم

شاهین طبع:باید از آخرین شانس خود به بهترین شكل استفاده كنیم

تهران -سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام گفت:باید از آخرین شانس خود مقابل تیم مهرام برای از دست نرفتن قهرمانی به بهترین شكل استفاده كنیم.

مهران شاهین طبع روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،در خصوص سومین دیدار بازی فینال لیگ برتر مقابل مهرام تهران، گفت: دیدار روز دوشنبه برای ما از اهمیت فروانی برخوردار است و می دانیم كار دشواری پیش رو داریم.

وی ادامه داد:باید تمام نواقص خود را برای این بازی برطرف كنیم و با توجه به 2 شكست قبلی این آخرین شانس ما برای از دست نرفتن مقام قهرمانی خواهد بود.

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی،گفت:برای این دیدار سهراب نژاد را به طور حتم در اختیار نخواهیم داشت و چند بازیكن آسیب دیده دیگر نیز در اختیار داریم كه امیدارم آماده این دیدار حساس بشوند.

وی در خصوص اینكه گفته می شود، مهدی كامرانی در دیدار دوم این تیم مقابل مهرام به او توهین كرده است، تصریح كرد: مساله مهمی نبود و اطمینان داشته باشید اگر بحث خاصی باشد آن را پیگیری خواهم كرد.

وی اظهار داشت: با تمام مشكلاتی كه در طول فصل به خاطر دیر بسته شدن تیم داشتیم كار خود را دنبال كردیم و توقع من در دو بازی گذشته مقابل مهرام بیشتر بود.

شاهین طبع خاطرنشان كرد: باید از مدیران تیم، همكارانم در كادر فنی و همچنین بازیكنان تشكر كنم كه در این مدت به بهترین شكل برای موفقیت پتروشیمی تلاش كرده اند.

سرمربی تیم پتروشیمی در خصوص محرومیت مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در این دیدار، گفت: هاشمی مربی بسیار بزرگ و كار بلدی اما بازیكنان مهرام تفكرات حرفه ای دارند و نبود او بر روی نیمكت را جبران می كنند.

ارسال دیدگاه