دفعات بازدید: 2,055

تاریخ انتشار: 1391/03/03 - 21:46

مسابقات آزاد تنیس روی میز خوزستان به میزبانی اهواز انجام خواهد شد.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان  خوزستان گفت : این مسابقات روز جمعه (پنجم خردادماه) با حضور تنیسورهای تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد و احتمال می‌دهیم ۱۰۰ تنیسور در آن شرکت کنند.

وی بیان کرد: اگر حداکثر ۹۶ بازیکن در این مسابقات حضور پیدا کنند، دور مقدماتی را به صورت دوره‌ای و دور دوم را به صورت تک حذفی برگزار می‌کنیم ولی اگر تعداد تنیسور‌ها بالای ۹۶ نفر باشند از ابتدا رقابت‌ها را به صورت تک حذفی انجام می‌دهیم.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: چهار نفر اول این مسابقات به رقابت‌های دسته برتر استان راه پیدا خواهند کرد که این دیدارها هفته آینده طی روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور ۲۰ تنیسور برگزار خواهد شد.

وی افزود: اکنون ۱۶ تنیسور مسابقات دسته برتر استان مشخص شده‌اند و بعد از انجام رقابت‌های آزاد استان و اضافه شدن چهار بازیکن اول این رقابت‌ها، تعداد ۲۰ تنیسورمان تکمیل می‌شود.

بخشنده خاطرنشان کرد: از بین این ۲۰ ورزشکار، هشت نفر اول دسته برتری، هشت نفر دوم دسته یکی و چهار نفر آخر حذف می‌شوند که باید در آینده در مسابقات آزاد شرکت کنند.

وی در پایان به مسابقات تنیس روی میز آزاد استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال قبل ۱۶۶ تنیسور در این مسابقات شرکت کرده بودند که استقبال خوبی از این رقابت‌ها شد و سالن هیچ گاه چنین جمعیتی را به خود ندیده بود.

ارسال دیدگاه