دفعات بازدید: 4,060

تاریخ انتشار: 1391/03/03 - 22:52

قنواتیان:سیاستهای ما تغییر نخواهد کرد

“سعید قنواتیان” سرپرست تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی گفت: از ویژگیهای اصلی تیم ما پتانسیل بومی بود که زمینه رشد و توسعه را بیشتر از تصورات فراهم کرد.

وی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، افزود: بطور کلی در فصلی که گذشت ما عملکردی بسیار خوب و قابل قبول داشتیم و توانستیم برخلاف انتظار همه پله پنجم را از آن خود کنیم و این در حالیست که در ابتدای کار ما برای حضور در پله های هفتم یا هشتم وارد مسابقات شده و برای موفقیت تلاش کردیم.

قنواتیان تصریح کرد: به نظر من علت اصلی این موفقیت به استفاده از پتانسیلهای بومی مربوط می شود، بازیکنان ما با انگیزه بسیار بالایی فعالیت خود را به کار گرفته و توانستند شایسته گی های خود را به نمایش بگذارند. این تیم از لیگ دسته دوم کار خود را آغاز کرد و توانست به آرامی بالا آمده و به یکی از بهترینهای لیگ تبدیل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من فکر می کنم یکی از ویژگیهای مثبت تیم ما به حضور باریکنان بومی مربوط می شود و من به عنوان سرپرست این تیم اعلام می کنم که در ادامه هم در صورت حضورمان در لیگ با همان سیاست پیش خواهیم رفت.


دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • گروه فرهنگی تنگاره ماهشهر

    تاریخ : ۴ - خرداد - ۱۳۹۱

    برادر قنواتی
    با سلام و خسته نباشید
    بسیار خوشحالیم که دلسوزانی همچون جنابعالی در صحنه های ورزشی ماهشهر حضور دارند و بدانید که همه جوانان ماهشهر حامی و پشتیبان شما هستند.موفق باشید


  • سارا

    تاریخ : ۴ - خرداد - ۱۳۹۱

    aghaye ghanavatiyan vaghean khaste nabashid omidvaram sale ayande hameye bazikonan boomi bashand va az onha estefade shavad .ma be tamame bazikonane time sanaye eftekhar mikonim va khaste nabashid migim.


ارسال دیدگاه