دفعات بازدید: 4,172

تاریخ انتشار: 1391/03/03 - 23:50

مهراد آتشي: به نايب قهرماني قانع نبوديم/ از اعتبار بسكتبال خوزستان دفاع كرديم

بازيكن تيم پتروشيمي بندرامام با ابراز رضايت از عملكرد تيمش در اين فصل، قهرماني مهرام را تبريك گفت و براي اين تيم در باشگاه‌هاي آسيا آرزوي موفقيت كرد.

مهراد آتشي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي ديدار پاياني ليگ برتر بسكتبال كه با شكست پتروشيمي مقابل مهرام همراه شد، گفت: تيم ما امروز نتوانست آن گونه كه بايد بسكتبال خودش را بازي كند. اين ديدار براي ما حساسيت زيادي داشت. البته خدا را شكر مي‌كنم كه پتروشيمي به فينال رسيد. ما امسال فصل پر فراز و نشيبي را سپري كرديم و در طول فصل بازيكنان زيادي مصدوم شدند.

وي درباره‌ي فيناليست شدن پتروشيمي عنوان كرد: با كاري كه مجموعه انجام داد توانستيم به ديدار پاياني راه پيدا كنيم و خوشبختانه سهميه‌ي حضور در باشگاه‌هاي غرب آسيا را به دست آوريم. اميدوارم با برنامه ريزي بهتر و كار بيشتر بتوانيم در آينده نتيجه‌ي بهتري بگيريم. خوشحالم كه از حق و اعتبار بسكتبال خوزستان دفاع كرديم. نايب قهرماني ليگ ايران مقام كم‌ارزشي نيست. ايران بهترين تيم آسياست و ليگش جز بهترين‌ ليگ‌هاي قاره به شمار مي‌رود.

آتشي كه از سوي بچيروويچ به تيم ملي هم دعوت شده، درباره‌ي دلايل شكست مقابل مهرام عنوان كرد: مهرام قهرمان آسياست و تيم كوجكي نيست. مهرام بازيكنان ملي‌پوش زيادي دارد و دو تن از بهترين بازيكنان خارجي ليگ در اين تيم بازي مي‌كنند. اين قهرماني را به مهرامي‌ها تبريك مي‌گويم و براي آنها آرزوي موفقيت مي‌كنم. اميدوارم با قهرماني در آسيا از آبروي بسكتبال ايران دفاع كنند.

بازيكن پتروشيمي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به دو شكست خانگي، قهرماني را از دست رفته مي‌ديديد، اظهار كرد: به هيچ وجه اين حرف را قبول ندارم. ما در مرحله‌ي قبل مقابل فولاد ماهان هم دو بازي اول را واگذار كرده بوديم، اما در بازي‌هاي بعدي جبران كرديم. دو بازي فينال را هم كه باختيم، با اختلاف نباختيم و بازي پاياپاي بود. اما بسكتبال همين است و در 30 ثانيه كل بازي عوض مي‌شود. نايب قهرماني چيز كم ارزشي نيست، اما ما به اين قانع نبوديم و به پيراهن تيم‌مان تعصب داشتيم. شايد خواست خدا اين بود كه ما دوم شويم.

آتشي كه فصل گذشته با پيراهن مهرام قهرماني در ليگ را تجربه كرد، درباره‌ي بازي كردن مقابل هم‌تيمي‌هاي سابقش گفت: من 4 سال در مهرام بودم و امسال شرايط به گونه‌اي شد كه به پتروشيمي رفتم. در فينال مقابل تيم و مجموعه‌اي بازي كردم كه با همه آنها دوست بودم و اصلا حساسيتي براي من نداشت. راحت‌ترين بازي‌هايم را مقابل مهرام انجام دادم.

وي در پاسخ به اين كه از جدا شدن از مهرام پشيمان نيست، عنوان كرد: براي يك بازيكن حرفه‌اي در ورزش اتفاقاني رخ مي‌دهد كه هميشه مثبت نيست. من در پتروشيمي توانستم خودم را ثابت كنم و اعتماد به نفس بيشتري به دست بياورم و مثمرثمرتر باشم. اميدوارم كه باشگاه پترشيمي هم از من راضي باشد. درباره‌ي فصل بعد هم هنوز تصميمي نگرفته‌ام.

آتشي در پايان درباره‌ي فهرست تيم ملي و دعوت شدنش از سوي بچيروويچ گفت: من در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا كه در چين برگزار شد، هم كنار تيم ملي بودم. خيلي خوشحالم كه باز هم در تيم ملي حضور دارم. هر بازيكني دوست دارد پيراهن تيم ملي كشورش را بر تن كند و من نيز از اين قاعده مستثني نيستم. اميدوارم بتوانم براي تيم ملي كشورم مفيد باشم.

ارسال دیدگاه