دفعات بازدید: 730

تاریخ انتشار: 1391/03/13 - 14:06

هفته پایانی فوتبال لیگ برتر خوزستان/شاهین شکست خورد.پیروزی به تساوی رضایت داد

هفته پایانی فوتبال لیگ برتر خوزستان/شاهین شکست خورد.پیروزی به تساوی رضایت داد

هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان با یک شکست و یک تساوی برای نمایندگان ماهشهر به پایان رسید.تیم پیروزی در خانه نتوانست از پس نفتون مسجدسلیمان برآید و مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رضایت داد.شاهین هم در ویس شکست تلخی را از پرسپولیس این شهر پذیرفت و با سه گل بدرقه شد.

پیروزی ماهشهر ۱ …………..نفتون مسجدسلیمان ۱

گل تیم پیروزی:موسی صالحی زاده

دو تیم پیروزی و نفتون عصرروز چهارشنبه دهم خردادماه در استادیوم شهدای ماهشهر به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.تیم پیروزی که با درخشش بازیکنان خود و موسی قنواتی سرمربی خوشفکر این تیم به مقام نایب قهرمانی دست یافته بودند در این دیدار نیز یک بازی هجومی را در دستور خود قرار داده بود که مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیتهای به وجود آمده استفاده کنند.
در نیمه اول پیروزی توپ و میدان را در اختیار داشت و پس از دو فرصت مسلم گلزنی که توسط سجادقنواتی و میلاد قاسمی از دست داد.نوبت به موسی صالحی زاده رسید تا با به ثمر رساندن اولین گل شادی را به جمع قرمزپوشان بیاورد.و پیروزی از حریف خود پیش بیفتتد.اما در دقیقه ۳۵ بازی سیدجلال موسوی با دریافت دومین کارت زرد بازی از زمین اخراج شد تا تیم نفتون از زیز فشار حملات تیم پیروزی خارج شود و گل تساوی را به ثمر برساند.در نیمه دوم بیشتر توپ در میانه میدان سرگردان بود و دو تیم چشم به ضدحملات دوخته بودند.که نتوانستند بهره ای ببرند و سوت قاضی میدان به علامت تساوی یک بر یک به صدا در آمد تا دو تیم با تقسیم امتیازات لیگ را به پایان برسانند.

تیم پیروزی ماهشهر با کسب ۵۵ امتیاز به نایب قهرمانی مسابقات دست پیدا کرد.ضمنآ این تیم کمترین باخت و بیشترین گل زده در طول فصل را بخود اختصاص داد. پیروزی با چهار باخت و به ثمر رساندن ۴۹ گل زده بکار خود پایان داد.

شاهین ماهشهر ۰ ……………..پرسپولیس ویس ۳

تیم شاهین دیگر نماینده شهر که مهمان تیم پرسپولیس ویس بود با قبول شکست و پذیرفتن سه گل لیگ را با شکست به پایان رساند شاهین با کسب ۳۵ امتیاز در مکان دهم جدول قرار گرفت

تیم شاهین ماهشهر در نیم فصل دوم با هدایت سرمربی فهیم خود سمیر مجیدی و مربیگری ماجد آلبوموسی توانست نتایج درخشانی را کسب نماید تا در هفته های پایانی به دسته پایین تر سقوط ننماید این تیم قبل از حضور دو مربی ارزشمند خود از 12 بازی تنها به یک پیروزی دست یافته بود که با همت بازیکنان و مدیریت خوب باشگاه و مربیان توانستند 18 هفته را به خوبی سپری نمایند.

باتشکر:یونس عبادی

ارسال دیدگاه