دفعات بازدید: 605

تاریخ انتشار: 1391/03/13 - 16:06

نگرانی حریف تمرینی کم بود، خرید راکت هم اضافه شد

ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اکنون در کرمانشاه هستم و با خانواده ام تمرین می کنم، در هر ماه مجبور هستم 500 یا 600 هزار تومان هزینه کنم بدون آنکه کمکی از نظر هزینه به من شود. وی پیرامون مسابقات برون مرزی گفت: البته اگر در مسابقات برون مرزی شرکت کنیم مثل تورهای جهانی در هر سفر 2 راکت رایگان به ما اهدا می کنند.

نماینده ایران در المپیک 2012 لندن درباره یار تمرینی خارجی که قرار بود برای تمرین با او به ایران بیاید اظهار داشت: هنوز خبری از او نشده است، اما قول داده اند که از مجارستان برایم یار تمرینی بیاورند.

وی درباره حضور یک مربی در تمریناتش گفت: اگر قبل از اینکه اطلاعاتمان درباره پینگ پنگ کامل شود مثلاً چند سال پیش برایم مربی خوب می آورند به نفعمان بود و اکنون به او محتاج  بودیم اما الان این گونه نیست و اطلاعاتمان به حدی رسیده است که از خلا هایمان آگاهی داشته باشیم مهمترین چیز یک حریف تمرینی خوب است نه مربی که بیاورند تا با او بتوانم نقص هایمان را برطرف کنیم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران درباره عدم حضور در اردوی نوجوانان و جوانان دختر (سوم تا هشتم خرداد) توضیح داد: چون به تازگی از مسابقات تور جهانی کره جنوبی بازگشته بودم آنقدر بدنم خسته بود  که در اردو نتوانستم حاضر شوم و به جای من مریم جلالی به عنوان یار تمرینی نوجوانان و جوانان در اردو حاضر شد.

شهسواری درباره قرعه بد خود در مسابقات کره جنوبی گفت: مسابقات کره جنوبی از سطح بالایی برخوردار بود  و من نیز در قرعه خود با حریفان سرسختی همگروه بودم و نتوانستم نتیجه بگیرم.

شهسواری هفته آینده 14 خرداد به تهران می آید تا در لیگ تنیس روی میز بانوان برای تیم باشگاهی مس کرمان بازی کند

ارسال دیدگاه