دفعات بازدید: 466

تاریخ انتشار: 1391/03/13 - 16:29

3 بازیکن دیگر از تیم ملی بسکتبال خط خوردند/ احتمال حضور مهرام در جام استانکوویتچ

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ هر چند شنیده می شد فرید اصلانی یکی از ستاره های جوان لیگ امسال به دنبال کارهای مربوط به سفر اردن است، بچیروویچ سرمربی تیم ملی در تمرین روز چهارشنبه این بازیکن را به همراه صالح فروتن دیگر بازیکن جوان تیم فراخواند و به آنها اعلام کرد که در شرایط فعلی احتیاجی به این بازیکنان نیست هر چند از بازی آنها رضایت داشته و یک ماه دیگر در قالب تیم ملی ب و برای جام ویلیام جونز آنها را به تمرینات فرا می خواند اما با توجه به وقت کم تا مسابقات غرب آسیا، در آستانه این مسابقات از بازیکنان با تجربه تر استفاده خواهد کرد.

دعوت جابر به تیم ملی

علاوه بر این بازیکنان، علی باهران نیز از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده و جابر روزبهانی با توجه به کمبود بازیکن در پست سنتر به تیم ملی دعوت شد و حضور محمد حسن زاده نیز در مسابقات غرب آسیا قطعی به نظر می رسد . به این ترتیب 90 درصد ترکیب اعزامی به اردن را بازیکنان بالای 26 سال تشکیل داده و بازیکنی مثل محمد حسن زاده به عنوان جوانترین عضو تیم هم سابقه حضور در چند مسابقه بین المللی را داشته و به این ترتیب جای هیچ گونه ریسکی برای مقابله با تیمهایی مثل اردن و لبنان در غرب آسیا باقی نمی ماند.

احتمال اعزام مهرام به جام استانکوویچ

از گوشه و کنار شنیده می شود تیم مهرام با درخواستی که برای اعزام به یک تورنمت بین المللی به جای تیم ملی را به فدراسیون داده است، به جام استانکوویچ اعزام می شود تا در آستانه جام ملتهای آسیا آمادگی لازم را پس از چند ماه استراحت به دست بیاورد.

حمیدرضا صمدزاده سرپرست تیم مهرام در این باره می گوید: بعد از تعطیلات ابتدا جلسه ای با هیئت مدیره باشگاه مهرام برای تعریف بودجه سال بعد و مسائل دیگر مربوط به فصل آینده برگزار و سپس برای اعزام به یکی از مسابقات بین المللی با فدراسیون جلسه برگزار می کنیم . استانکوویچ هم با توجه به زمان نزدیک به جام باشگاهها فرصت بسیار خوبی است اما هنوز هیچ چیز قطعیت ندارد.

از طرفی شنیده می شود با برگشت تیم ملی از اردن و پایان دوره استراحت چند هفته ای، تیم ملی ب هم تشکیل شده و ملی پوشان اصلی به استراحت می پردازند تا تیم ملی با ترکیبی از جوانترها به ویلیام جونز اعزام شود.

گفتنی است در تمرین صبح امروز تیم ملی ، اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال شامل عنایت الله آتشی، بیژن قهرمانلو، نادر کاشانی، مهران سررشته، حسن نوربخش و رضا مشحون برای نظارت بر تمرین بچیروویچ سرمربی اسلونیایی تیم ملی در کنار دستیاران وی و بازیکنان حضور داشته و از نزدیک کار سرمربی جدید تیم را زیر نظر گرفتن

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • بهنام

    تاریخ : ۱۳ - خرداد - ۱۳۹۱

    سنتر قطعی بود جابر روزبهانی رو بردن؟؟؟ این فرید اصلانی مال تیم ملیه؟؟ عدنان دورقی صدتاش می ارزه


ارسال دیدگاه