دفعات بازدید: 855

تاریخ انتشار: 1391/03/14 - 1:23

تصمیم‌گیری در مورد ادامه فعالیت تیم‌های بانوان باشگاه ذوب‌آهن

در روزهای آینده انجام می‌شود

تصمیم‌گیری در مورد ادامه فعالیت تیم‌های بانوان باشگاه ذوب‌آهن

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن گفت: طی یکی دو روز آینده در مورد ادامه فعالیت تیم‌های ورزشی بانوان باشگاه تصمیم‌گیری می‌شود.

مریم طوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هنوز باشگاه در مورد ادامه فعالیت تیم هندبال ذوب‌آهن تصمیم‌گیری نهایی را انجام نداده است.

وی با اشاره به غیبت سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن در جلسه هماهنگی لیگ هندبال بانوان بیان داشت: این جلسه اهمیت زیادی ندارد که بخواهیم به طور حتم سرمربی تیم را به آن بفرستیم زیرا سال گذشته نیز در جلسه هماهنگی تنها سرمربی تیم ما حضور داشت.

مسئول ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه حضور نیافتن نماینده تیم در جلسه هماهنگی دلیل منحل شدن تیم نیست، تصریح کرد: باشگاه تصمیم‌گیری در مورد رشته‌های فعال بانوان در لیگ را به روزهای آینده موکل کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته باشگاه ذوب‌آهن در سه رشته هندبال، والیبال و بسکتبال بانوان در لیگ تیم‌داری کرد و ادامه فعالیت در این رشته‌ها منوط به موافقت هیئت مدیره است.

به گزارش فارس، با غیبت سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن در جلسه سرمربیان لیگ برتر هندبال بانوان، احتمال انصراف این تیم از این رقابت‌ها قوت گرفته است.

ارسال دیدگاه