دفعات بازدید: 2,119

تاریخ انتشار: 1391/03/15 - 15:47

انصار شهرک طالقانی قهرمان اولین دوره مسابقات باشگاهی فوتبال ماهشهر

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال ماهشهر اولین دوره مسابقات فوتبال باشگاهی ماهشهر (باشگاه های پروانه دار) با حضور 12 تیم در زمین شهداء ماهشهر برگزار شد.

این مسابقات بصورت گروهی و حذفی برگزار شد و در نهایت دو تیم انصار و سراج به فینال این دوره از مسابقات صعود کردند در فینال این مسابقات دو تیم در وقت قاونی به نتیجه تساوی دو بر دو رضایت دادند این نتیجه تا پایان وقت های اضافی هم ادامه یافت تا قهرمان این دوره از مسابقات با ضربات پنالتی معرفی گردد.

 در نهایت مقام های ذیل به دست آمد :

مقام اول : باشگاه انصار

مقام دوم : باشگاه سراج 

مقام سوم : باشگاه قدس

هیئت فوتبال شهرستان بندر ماهشهر که با ریاست مرد زحمتکش ورزش ماهشهر منوچهر حیاتی اداره میشود این روزها جان تازه ای گرفته و با برگزاری مسابقات باشگاه های ماهشهر برای نخستین بار شور و اشتیاق فراوانی را بین اهالی فوتبالی آورده این مسابقات نکات قابل توجه دیگری هم داشت از نکات قابل توجه دیگر حضور پرشور تماشاگران و استقبال خوب از سوی تماشاگران ماهشهری از این مسابقات بود.

بابک دوانی سرپرست اجرایی این مسابقات که زحمات بسیاری را متحمل شدند به خبرنگار ما افزود : این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شد و مطمئناً این مسابقات ادامه دار خواهد بود.

سید مجید هاشمی مرد زحمتکش و خستگی ناپذیر هیئت فوتبال ماهشهر برگزاری این مسابقات را مطلوب خواند و افزود : کادر اجرایی مسابقات در همه ابعاد خوب کار کردند و نشان دادند توانایی برگزاری مسابقاتی بالاتر از این مهم را نیز دارند لذا جا دارد از تمامی کمیته های حاضر در هیئت فوتبال تشکر و قدردانی نمایم.

هاشمی در پایان افزود : آقای حیاتی ریاست هیئت فوتبال ماهشهر نگاه ویژه ای به برگزاری اینگونه مسابقات در سطح شهرستان ماهشهر دارد و این وظیفه ما را دو چندان میکند ضمن اینکه طبق تقویم پیشنهادی که در هیئت وجود دارد هیئت فوتبال ماهشهر مسابقات باشگاهی را نیز در رده جوانان برگزار مینماید.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • علی شناوی

    تاریخ : ۶ - تیر - ۱۳۹۱

    سلام . ای ولا بچه های کوره ها . دمتون گرم . ماشالا.
    فوتبال کوره ها همیشه اول است و همیشه میمونه .


  • عباس عساکره

    تاریخ : ۶ - تیر - ۱۳۹۱

    ……………… دنیا فقط انصار ………………
    دنیا فقط انصار ………………. دنیا فقط انصار
    ما همیشه اولیم . در همه زمینه ها ………..
    با تشکر از محمد آلبوصبیح و برادرش مسعود
    آلبوصبیح و مهدی آلبوغبیش و عبدالله غبیشاوی
    و همه دست اندر کاران این باشگاه تازه تأسیس.
    با آرزوی پیروزیهای بیشتر .


  • مسلم شرےپور

    تاریخ : ۱۲ - فروردین - ۱۳۹۵

    اےماشاالله برتیم های شهرڬ طالقانی ای ماشاالله بهترین تیم اخلاق الکوره همیشه جاویداست


ارسال دیدگاه