دفعات بازدید: 2,078

تاریخ انتشار: 1391/03/15 - 17:07

ایمان زندی : سه تیم خوزستانی لیاقت حضور در جمع چهار تیم برتر را داشتند

ایمان زندی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : لیگ برتر بسکتبال ایران امسال سالی پر هیجان و خوب را پشت سر گذاشت خیلی خوشحالم از اینکه سه تیم خوزستانی در این مسابقات حضور داشتند و به نظر من هر سه تیم لیاقت حضور در جمع چهار تیم نخست را داشتند.

زندی در خصوص محبوبیتش در بین هواداران ماهشهری افزود : به هر حال تو طول فصل تونستم بازیهای که از خودم توقع داشتم را انجام بدم و بالطبع بازخورد تماشاگران هم خیلی خوب بوده که من از همین جا از همه تماشاگرانی که بنده را مورد لطف خودشان قرار دادند تشکر و قدردانی میکنم.

زندی در خصوص ماندن در تیم صنایع پتروشیمی به خبرنگار ما افزود : طبیعتاً من دوست دارم در ماهشهر بمانم این تیم تیم خیلی خوبیه بازیکنان خیلی خوبی داره ولی به هر حال ورزش حرفه ای بعضی از مواقع ایجاب میکنه بازیکنان تیمشان را تغییر بدن و در حال حاضر برنامه خاصی ندارم دوست دارم در این تیم بمانم اگر اتفاق خاصی نیفتد.

وی در پایان افزود : از کلیه مسئولین تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر و همچنین سعید قنواتیان سرپرست تیم که همیشه و در همه حال ما را حمایت کردند تشکر و فقدردانی مینمایم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • بهنام

    تاریخ : ۱۵ - خرداد - ۱۳۹۱

    محبوبیت علی عموری نژاد از همه بیشتره <3


  • اسدالله آباد

    تاریخ : ۱۵ - خرداد - ۱۳۹۱

    با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای آقا ایمان.


  • مرجان سبزواري

    تاریخ : ۱۷ - خرداد - ۱۳۹۱

    با آرزوي موفقيت هر چه بيشتر براي كليه بچه هاي تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر علي الخصوص بچه هاي بومي كه زحمتهاي زيادي كشيدند و خدايش گل كاشتند.و همچنين از سرپرست تيم جناب آقاي قنواتيان و كليه دست اندركاران از جمله خودم كه هيچكي ازم قدرداني نكرد.


ارسال دیدگاه