دفعات بازدید: 511

تاریخ انتشار: 1391/03/16 - 0:45

نگرانی مسئولان تیم ملی از مصدومیت اوشین

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ساهاکیان با بستن آتل به تمرینات فیزیوتراپی می پردازد اما مسئولان تیم ملی امید چندانی به رسیدن این بازیکن تا مسابقات غرب آسیا ندارند.

از طرفی بچیروویچ سرمربی تیم ملی با مصدومیت اوشین ساهاکیان از وضعیت پست 4 (فوروارد قدرتی) تیم ملی ابراز نگرانی کرده و تنها بازیکن فعلی در این پست را محمد حسن زاده جوان می داند علاوه بر اوشین، جواد داوری نیز از ناحیه انگشت دست دچار آسیب دیدگی خفیف شده و صمد نیکخواه و مهدی کامرانی نیز به فیزیوتراپی برای مصدومیت های کهنه خود می پردازد.

مشکلات ویزا و خروجی بازیکنان در کنار امتحانات دانشگاه ها نیز باعث غیبت آنها در برخی جلسات تمرینی و افزودن بر نگرانی تیم ملی پیش از اعزام به اردن در اواخر هفته جاری شده اند.

تقسیم کار در تمرینات حذف و اضافه بازیکنان از نکات تمرینات هفته های اخیر تیم ملی خط خوردن برخی بازیکنان و بازگشت دوباره آنها به تمرینات است در حالی که شنیده می شد محمد جمشیدی در لیست بازیکنان اعزامی به غرب آسیا حضور ندارد بچیروویچ سرمربی تیم ملی از احتمال همراه بردن این بازیکن خبر داد.

گفتنی است، برخلاف ماتیچ سرمربی سابق تیم ملی که از ابتدا تا انتها تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشت نحوه تمرینات بچیروویچ متفاوت بوده و ابتدا بدنساز تیم ملی به کار گرم کردن و تمرینات مربوط به آمادگی بازیکنان پرداخته و سپس میتف دستیار مقدونیه ای و در نهایت صفاعلی کمالیان تمرینات مربوط به بسکتبال، شوت زدن و سیستم ها را زیر نظر می گیرند و در این میان بچیروویچ بدون دخالت در تمرینات تنها به نظارت می پردازد.

در بیشتر تمرینات نیز بازیکنان به دو گروه سرگروهي صمد نيكخواه بهرامي و مهدي كامراني تقسيم شده و كرسي هاي اين 2 بازيكن و گروههايشان از جذابيت هاي تمرينات تيم ملي به شمار مي رود.

اصلاني: جوانان در كنار دعوت حمايت شوند

فريد اصلاني بازيكن جوان تيم ملي كه در روزهاي پاياني هفته قبل از ليتس تيم ملي خط خورد در اين باره به خبرنگار ما گفت: بچيروويچ من و صالح فروتن را در جريان تمرني فرا خواند و ضمن ابراز رضايت از كار ما گفت: به خاطر فرصت كم مجبور به نگه داشتن بازيكنان با تجربه در تيم است و يك ماه ديگر در قالب تيم ب و براي مسابقات ويليام جونز ازما دعوت مي كند.

وي در مورد ناراحتي از خط خوردن خود تاكيد كرد: به هر حال اين شرايط براي ما قابل درك است و فدراسيون هم در كل كار خوبي با دعوت از بازيكنان جوان انجام داد شرايط فعلي با توجه به فاصله زماني بسيار كم تا مسابقات غرب آسيا و بازي مهم با اردن خاص است اما اگر بازيكنان جوان هم به اين شكل رها شوند ديگر دعوت به تيم آن ارزش را ندارد و حمايت از جوانان مهم است شخصا تصور نمي كردم كه به اين شكل كنار بروم چون سال بسيار خوبي را پشت سر گذاشتم البته با تجربه بودن بازيكنان ديگر حاضر در اردو را قبول دارم اما با مربي جديد تصورمي كردم حداقل يك يا دو بازيكن جوان تيم ملي را همراهي كنند.

بازيكن مهرام تهران با تاكيد بر اينكه اولويت اولش براي فصل بعد تيم مهرام است در مورد نماندن در دانشگاه آزاد براي يك فصل ديگر و كمك به تيم سابقش اشاره كرد فكر نمي كنم آنقدر كه در تيم مهرام ديده شدم در تيم دانشگاه آزاد به چشم مي آمدم مهرام تيم واقعا بزرگي است كه تمام اعضاي آن زير ذره بين هستند امسال هم مصطفي هاشمي اعتقاد زيادي به بازيكنان جوانتر داشت و فرصت زيادي به ما مي د اد من براي ديدن تغيير در بازي بسكتبالم به مهرام آمدم و به نظرم تصميم درستي گرفتم.

وي خاطرنشانر كرد: از مربيان ديگر سوپر ليگ هم مي خواهم كه از بازيكنان جوان ليگ حمايت كنند چون اين كار به نفع بسكتبال كشور است

ارسال دیدگاه