دفعات بازدید: 434

تاریخ انتشار: 1391/03/20 - 23:07

صمدنیكخواه بهرامی:حاضرم با هزینه خودم یك آكادمی به نام آیدین بسازم

صمد نیكخواه بهرامی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگارایرنا، گفت: آیدین نیكخواه بهرامی حق بزرگی بر گردن بسكتبال ایران دارد و با توجه به اینكه اقدام خاصی نیز برای زنده نگهداشتن یاد وی از سوی مسوولان انجام نشده است، خودم علاقمند هستم تا كاری در این زمینه انجام دهم.

وی با اشاره به اینكه هر روز جای خالی آیدین را احساس می كند و حتی یك روز هم نتوانسته در این مدت بدون برادرش زندگی كند، تاكید كرد:مردم همیشه مرا شرمنده خودمی كنندویاد آیدین را به بهترین شكل زنده نگه می دارند اما مسئولان كار خاصی نكرده اند.

سرگروه تیم ملی بسكتبال ایران گفت: حاضرم اگر كمك كنند، باهزینه شخصی برای زنده نگهداشتن یاد برادرم (آیدین) یك دوره مسابقه بین المللی سطح بالا نیز با نام آیدین برگزار كنم.

وی ادامه داد: حق آیدین بسیار بیشتر از آن چیزی است كه می گویم، زیرا او با تمام وجود خود برای موفقیت بسكتبال ایران تلاش كرده است.

نیكخواه بهرامی گفت: سالن بسكتبالی نیز كه در تهران به نام آیدین ساخته شده،‌ به هیچ وجه مناسب این رشته نیست. زیرا سقف آن بی اندازه كوتاه است.

وی ادامه داد: من نمی دانم افرادی كه این سالن را با پول بیت المال ساخته اند، نمی توانستند كمی بیشتر تحقیق كنند تا سالنی نسازند كه توپ با سقف به راحتی برخورد كند.

نیكخواه بهرامی گفت: خیلی علاقمندم اگر به من زمینی بدهند، با هزینه شخصی خود برای جوانان علاقمند به بسكتبال تهران یك آكادمی استعداد یابی به نام آیدین بسازم.

وی تاكیدكرد: خودم مربیگری این آكادمی را می پذیرم تا شایدبتوانم شاگردانی تربیت كنم كه بتوانند تا حدودی جای آیدین را پر كنند

ارسال دیدگاه