دفعات بازدید: 421

تاریخ انتشار: 1391/03/20 - 23:32

جمشیدی: با حضور بچیروویچ انگیزه بازیکنان بالا رفته است

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات غرب‌ آسیا گفت: در مدتی که در اردو حضور داشتیم تمرینات به خوبی دنبال شد و بازیکنان به آمادگی رسیدند. حضور مربی جدید تیم ملی انگیزه زیادی به بازیکنان داده است.
وی ادامه داد: بچیروویچ مربی بزرگی است و بازیکنان هم با حضور او انگیزه بالایی برای نشان دادن خودشان دارند. او مربی با اخلاقی است و دوست دارد تمرینات با نشاط و شادابی خاصی برگزار شود.
بازیکن تیم ملی در مورد حریفان ایران در غرب ‌آسیا خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها در این مسابقات با قدرت ظاهر می‌شوند. اردن و لبنان اصلی‌ترین حریفان ما هستند که تیم‌های خوبی محسوب می‌شوند. با توجه به اینکه در جام ملت‌های آسیا به اردن باخته‌ایم باید این نتیجه را جبران کنیم.
جمشیدی که یکی از بازیکنان آینده‌دار تیم ملی محسوب می‌شود، عنوان کرد: مصدومان تیم ملی زیاد است و غیبت حدادی و کاظمی هم تا حدودی کارمان را سخت کرده است. آسیب دیدگی اوشین ساهاکیان و مشکل خروجی حسن زاده هم باعث شده در پست 4 به مشکل بخوریم، اما با قدرتی که بازیکنان ایران دارند، قطعاً می‌توانیم نتایج خوبی برسیم.
رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا از 22 خرداد آغاز می‌شود و تیم های ایران، اردن، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین در این رقابت‌ها حضور دارند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • بهنام

    تاریخ : ۲۱ - خرداد - ۱۳۹۱

    حدادی که نباشه ایران باخته. آخه ایران سنتر خوب نداره


ارسال دیدگاه