دفعات بازدید: 531

تاریخ انتشار: 1391/03/20 - 23:46

تيم پتروشيمي در مسابقات پينگ پنگ بلژيك شركت مي كند

سرمربي تيم باشگاهي تنيس روي ميز پتروشيمي بندر امام ماهشهر گفت: با توجه به آيين نامه ليگ از فدراسيون در خواست كرديم تا به تيم ما اجازه اعزام به مسابقات بين المللي را بدهند كه موافقت شد.

پيمان حسني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: طبق آيين نامه سازمان ليگ 3 تيم اولي كه موفق شدند بالاي جدول رده بندي مسابقات ليگ را از آن خود كنند مجوز حضور در رقابت هاي بين المللي را نيز پيدا مي كنند ما با توجه به اينكه در ليگ گذشته دوم شديم از فدراسيون نيز اين درخواست را كرديم.

حسني از مخالفت فدراسيون در ابتداي مطرح شدن اين بحث نيز خبر داد: بار اول كه اين پيشنهاد را مطرح كرديم آنها مخالفت كردند تا در جلسه فني اين درخواست بار ديگر مطرح شد و آن ها نيز را رضايت خود را اعلام كردند.

وي كه در ليگ امسال نيز هم در رده جوانان و اميد و هم بزرگسالان با وجود بازيهاي معوقه امتيازات زيادي را كسب كرده است و شانس صدرنشيني و حضور در مسابقات بين المللي سال آينده را نيز دارد درباره مسابقه اي كه امسال فدراسيون با حضور آن ها موافقت كرده است گفت: قرار است در مسابقات اپن بلژيك حضور يابيم كه درمهرماه برگزار مي شود داراي رنكينگ جهاني است .

پيمان حسني ادامه داد: احتمال اين كه فدراسيون تنيس روي ميز هم بازيكناني را به اين پيكارها بفرستد وجود دارد.

سرمربي تيم باشگاهي پتروشيمي بندر امام درباره حضور پوريا عمراني در مسابقات سوئد نيز صحبت كرد: عمراني بازيكن خوبي است و با توجه به اينكه هفته گذشته نيز در مسابقات اپن نوجوانان و جوانان لهستان حضور موثري داشت و بردهاي زيادي به دست آورد افت بدني پيدا كرده بود در نتيجه نتوانست در رقابت هاي سوئد خوب ظاهر شود اين در شرايطي است كه رقابت هاي بزرگسالان سوئد مسابقات به نسبت آساني نيز بود.

ارسال دیدگاه