دفعات بازدید: 579

تاریخ انتشار: 1391/03/21 - 10:49

میر بابایی: با 700 هزار تومان در هر بازی بازیکنان را راضی کردیم!

لیگ امسال تنیس روی میز بانوان در حالی به صورت متمرکز به پایان رسید که برای اولین بار 11 تیم باشگاهی را در خود جای داده بود.

زهرا میربابایی، مسئول مسابقات لیگ و سرداور مسابقات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: لیگ امسال عالی برگزار شد و سرانجام مس کرمان مطابق آنچه که پیش بینی می کردیم قهرمان شد.

وی درباره نارضایتی برخی از بازیکنان به خصوص ملی پوشان پیرامون متمرکز برگزار شدن لیگ امسال بیان کرد: با آنها صحبت کردم و راضیشان کردم. گفتم به جای اینکه هر هفته به شهر های مختلف سفر کنید و هزینه مصرف کنید فقط چهار هفته به صورت فشرده مسابقه دادید 700 یا 800 هزار تومان نیز گرفتید با این وضعیت درست است که رقم قراردادها نسبت به گذشته کم شده است اما برایتان به صرفه است لیگ تنیس روی میز بانوان جمعه 19 خرداد ماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران به کار خود پایان داد.

لیگ چهار هفته به صورت رفت و برگشت برگزار شد تا در نهایت تیم مس کرمان که ملی پوشانی مانند ندا شهسواری و محبوبه عمرانی را در اختیار داشت موفق شد کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

مس کرمان در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 2 تیم دوم جدول یعنی هیئت گلستان را مغلوب کرد و 40 امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

هئیت گلستان با 38 امتیاز نایب قهرمان شد و پس از او تیم های فرشتگان یک با 36 امتیاز، فرشتگان دو با 33 امتیاز  و داروخانه دکتر موسوی پور با 29 امتیاز در مکان های سوم تا پنجم ایستادند.

میر بابایی اتفاق مهم لیگ امسال را حضور این تعداد تیم می داند: حضور یازده تیم بی سابقه است، لیگ سالهای گذشته با 5 یا 6 تیم برگزار می شد . همچنین امسال ملی پوشان را در تیم های مختلف پخش کردیم و سعی شد تا در هر تیم حداقل یک ملی پوش حاضر باشد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ درباره سن بازیکنان اعلام کرد: انیس اسماعیلی در تیم ناشنوایان در مقطع راهنمایی تحصیل می کند عنوان و کم سن و سال ترین بازیکن را از آن خود کرد بالاترین سن هم از آن مهین دلیکه ای بود که ترجیح می دهم سنش را رسانه ای نکنم.

میربابایی حضور تیم ناشنوایان در لیگ امسال را مثبت ارزیابی می کرد، حضور آنها بسیار خوب بود ضمن اینکه خودشان نیز معتقد بودند حضور در مسابقات لیگ نقش بسزایی در کسب مقام سومی آسیا داشته است چرا که مثل اردوی تدارکاتی بوده است. بعد از انجام چهارمین و آخرین مرحله لیگ تیم های الماس سیاه پرشیا تهران، فرشتگان 3، هیئت قم و تهران آموزش و پرورش البرز و ناشنوایان با کسب رده ششم تا یازدهم مرحله پایین تر سقوط کردند

ارسال دیدگاه