دفعات بازدید: 965

تاریخ انتشار: 1391/03/21 - 11:10

رييس هيات فوتبال خوزستان خشونت‌ها و درگيري‌ها را از نقاط ضعف فوتبال كشور دانست و آن را يك دغدغه‌ي مهم برشمرد.

اسماعيل عامري‌گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش وزرشي ايسنا در خوزستان درخصوص ليگ يازدهم  اظهاركرد: اين رقابت‌ها خوشبختانه با موفقيت به پايان رسيد و يكي از نكات اساسي كه اين ليگ نسبت به ليگ سال گذشته داشت، به حداقل رسيدن درگيري‌ها و خشونت‌ها بود.

وي ادامه‌داد: در ليگ يازدهم خشونت‌ها خيلي كمتر شد و ما گمان مي‌كرديم در چند هفته‌ي پاياني ممكن است به دليل حساسيت مسابقات، خشونت‌ها و درگيري‌ها در زمين و خارج از آن زياد شود به همين منظور از مديران تيم‌هاي استان دعوت كرديم تا با جديت از بروز اين مسايل جلوگيري كنند.

رييس هيات فوتبال خوزستان خاطرنشان‌كرد: ‌صحبت‌هايي كه با مسوولان تيم‌ها داشتيم موثر واقع شد و مسابقات تيم‌هاي ما با شرايط مطلوبي به پايان رسيد. ‌سعي داريم در مسابقات استاني نيز شرايط مناسبي براي تيم‌هاي خود فراهم كنيم تا حركات غيراخلاقي را مشاهده نكنيم.

وي اظهاركرد: سعي داريم با صحبت‌هايي كه با صدا و سيما و رسانه‌ها انجام مي‌دهيم اخلاق و منش جوانمردي در فوتبال‌مان حاكم شود؛ موردي كه اكنون در فوتبال ما تا اندازه‌اي كم‌رنگ شده است. احترام به بازيكن، هوادار، داور، مربي و تمام عوامل درگير در فوتبال، بايد حفظ شود و همه ما بايد كمك كنيم تا چنين شرايطي بر فضاي فوتبال ما حاكم شود.

عامري‌گلستان گفت: اكنون AFC و آسيا ويژن نگاه ويژه‌اي به ما دارند كه تا چه اندازه مي‌توانيم مسابقات را به نحو خوبي برگزار كنيم و بازي‌هاي ما در چه فضايي انجام مي‌شود. اكنون كه مسابقات‌مان آغاز نشده و گرماي هوا نيز بيشتر نشده، فرصت مناسبي براي برگزاري دوره‌هاي آموزش مربيگري و داوري است. اين وعده را مي‌دهم كه مجوز برگزاري كلاس مربيگري درجه A را با صحبتي كه با فدراسيون مي‌كنيم، بگيريم.

وي با بيان اين‌كه برنامه مسابقات آينده را تنظيم كرده‌ايم، گفت: به غير از برگزاري منظم مسابقات، سالم و جوانمردانه بودن اين رقابت‌ها نيز براي ما مهم است. در حال حاضر يكي از نقاط ضعف فوتبال ما، مشكلات مالي تيم‌هاي استان است.

رييس هيات فوتبال خوزستان خاطرنشان‌كرد: مشكلات مالي تيم‌‌ها باعث مي‌شود، آن‌ها نتوانند هزينه‌هاي ورودي مسابقات و ديگر مسايل را به موقع پرداخت كنند ولي اميدوارم به زودي اين مسايل را برطرف كنيم تا مسابقاتي سالم و جوانمردانه داشته باشيم.

وي به افزايش ورودي تيم‌ها در مسابقات ليگ اشاره كرد و گفت: به صورت متوسط حضور يك تيم از ابتداي مسابقات تا پايان آن، حدود چهار ميليون تومان براي ما هزينه‌بر و طبيعي است كه اين هزينه‌ها را بايد از شركت‌كنندگان دريافت كنيم.

ارسال دیدگاه