دفعات بازدید: 1,587

تاریخ انتشار: 1390/07/20 - 2:27

اختتامیه اولین مسابقات مینی فوتبال محلات در ماهشهر+عکس

خنفری رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر اظهار کرد :

اداره ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات مینی فوتبال محلات را برای اولین بار با همکاری هیئت ورزش های همگانی ماهشهر  با دعوت از 40 محله برگزار کرد.

ایشان افزودند : مسابقات مینی فوتبال محلات که برای نخستین بار در شهرستان ماهشهر برگزار میشد بدون اخذ ورودی از تیمها برگزار شد و در نهایت هم جوایز نفیسی به تیمها اهداء گردید.

خنفری در ادامه در خصوص این مسابقات افزود : مسابقات با شرکت 40 تیم در زمین پارک صنایع پتروشیمی ماهشهر به مدت 15 روز به صورت حذفی برگزار گردید که پس از انجام 39 بازی دو تیم فروشگاه محمد و والفجر8 به فینال مسابقات راه یافتند در مسابقه فینال در حالی که نیمه نخست مسابقه با نتیجه مساوی خاتمه یافته بود اما در نیمه دوم تیم والفجر بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در همان دقایق نخست سه بار پیاپی دروازه تیم فروشگاه محمد را باز کند تا عنوان قهرمانی را به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در ادامه افزود : اختتامیه این مسابقات با حضور فرماندار محترم و ورزش دوست شهرستان ماهشهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر ، اعضاء شورای شهر ماهشهر ، روسای هیئت های ورزشی ماهشهر ، کارکنان اداره تربیت بدنی برگزار شد .

قهرمانی اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات را تیم والفجر8 و نایب قهرمانی مسابقات را فروشگاه محمد کسب نمودند همچنین حسن منصوریان به عنوان آقای گل مسابقات و تیم فولاد فاز5 به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب گردیدند.

در پایان خنفری رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر از همه عزیزانی که اداره را در این مهم یاری دادند تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • سیدهاشم شبیبی

    تاریخ : ۴ - خرداد - ۱۳۹۱

    سلام،درحال نگارش کتابی دررابطه بافوتبال محلات هستم،لطفابابنده تماس بگیرید09165027312


ارسال دیدگاه