- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مصاحبه با علیرضا راشدیان – داور بین المللی

بیوگرافی؟

علیرضا راشدیان بهمن شیری ،متولد ۱۳۵۳ آبادان ، کارمند پتروشیمی شهید تندگویان و دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی و دانشجوی ترم اخرکارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست

چند ساله پینگ پنگ را شروع نمودید و از کجا شروع کردید؟

ورزش پینگ پنگ را در سال ۱۳۶۷ در ۱۴ سالگی و زیر نظر استاد گرانقدر مرحوم سیامک شهماروند واز سالن تنیس روی میز پتروشیمی رازی آغاز کردم.

چه توصیه ای دارید برای کسی که به تازگی قصد دارد پینگ پنگ را شروع نماید؟

رشته ورزشی مورد علاقه خود را با عشق و علاقه انتخاب کرده و با احترام به بزرگتر و اجرای دستورات مربی و به دور از غرورو و مسایل جانبی این رشته را ادامه دهند.

 شیرین ترین خاطره ورزشی شما ؟

حضور در تمامی مسابقات ورزشی به همراه دوستان از خاطرات خوب میباشد ولی از بهترین خاطرات ورزشی ام میتوان به قهرمانی در مسابقات وزارت نفت در سال ۱۳۸۷ به همراه تیم صنایع پتروشیمی در شرایطی کاملاٌ حساس و با پوین شماری اشاره نمایم و همچنین قبولی در کلاس داوری بین المللی نیز یکی از بهترین خاطراتم میباشد.

تلخ ترین خاطره ورزشی شما ؟

فوت مربی و استاد گرانقدرم مرحوم سیامک شهماروند

پینگ پنگ صنایع

 چند ساله پینگ پنگ را شروع نمودید و از کجا شروع کردید؟

ورزش پینگ پنگ را در سال ۱۳۶۷ در ۱۴ سالگی و زیر نظر استاد گرانقدر مرحوم سیامک شهماروند واز سالن تنیس روی میز پتروشیمی رازی آغاز کردم.

چه توصیه ای دارید برای کسی که به تازگی قصد دارد پینگ پنگ را شروع نماید؟

رشته ورزشی مورد علاقه خود را با عشق و علاقه انتخاب کرده و با احترام به بزرگتر و اجرای دستورات مربی و به دور از غرورو و مسایل جانبی این رشته را ادامه دهند.

 مشوق ورزشی شما ؟

در ابتدا پدر و ما درم و سپس دلگرمی مربیان گرامیم

نظر شما در خصوص هیئت پینگ پنگ ماهشهر ؟

این هیات پس از چندین سال رکود با زحمات مردی بی ادعا به نام پرویز نوذری و کادری جوان و عاشق کار از جمله آقای وحید کاظمی نژاد روح تازه ای به این ورزش قدیمی و پرافتخار در شهرستان ماهشهر دمیدند.

تندگویان

 دستاورد های شما ؟

به عنوان بازیکن کسب مقامهای مختلف در مسابقات آموزشگاهی در سطح استان ،مسابقات دانشگاه آزاد در سطح کشور و مسابقات صنایع پتروشیمی و وزارت نفت

به عنوان داور گذراندن مراحل مختلف داوری وکسب مدرک داوری بین المللی ، حضور به عنوان داور در تمامی دوره ای لیگ برتر وحضور در رده های مختلف سنی فدراسیون تنیس روی میز بعنوان داورو برگزاری مسابقات متعدد در رده های مختلف بعنوان سر داور و همچنین افتخار خدمتگزاری در نقش رییس هیات داوران هیات تنیس روی میزشهرستا ن ماهشهر را دارم.

 پینگ پنگ در یک کلمه ؟

ورزش لحظه ها

 بزرگترین آرزویت ؟

حضور در المپیک

چه شد که به این رشته جذاب روی اوردی؟

بدلیل تحصیل و عدم داشتن وقت کافی جهت انجام تمرینات سخت حرفه ای وامکان دستیابی به موفقیت بیشتردر رده داوری نسبت به حضور حرفه ای بازیگری با توجه به حریفان قوی دراستان زرخیز خوزستان که مهد این رشته در ایران است به داوری روی آوردم.

 چه اهدافی را در این رشته دنبال میکنی؟

حضور در مسابقات کشوری و بین المللی و دستیابی به رتبه بلو بج در این رشته و در نهایت حضور در المپیک

نظر شما در خصوص پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ؟

فکری نو وپایگاهی جهت اطلاع رسانی فعالیتها ی انجام شده و معرفی قهرمانها و استعدادهای جوانان در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان ماهشهر میباشد.

 چی شد که به دنیایی داوری روی آوردید؟

بدلیل تحصیل و عدم داشتن وقت کافی جهت انجام تمرینات سخت حرفه ای وامکان دستیابی به موفقیت بیشتردر رده داوری نسبت به حضور حرفه ای بازیگری با توجه به حریفان قوی دراستان زرخیز خوزستان که مهد این رشته در ایران است به داوری روی آوردم. شانزده : مدرک داوری شما و نظر شما در خصوص داوری پینگ پنگ؟

آخرین مدرکم داوری بین المللی تنیس روی میز میباشم . با توجه به سرعت و دقت بالای این رشته ورزشی داوری در آن بسیار حساس و مشکل میباشد

اولین داوری شما در عرصه مسابقات پینگ پنگ؟

اولین داوری رسمی در مسابقات لیگ ۲ کشوری در سال ۱۳۷۳ در شهرستان ماهشهر بود.

 الگوی شما در داوری؟

جناب اقای حجازیان بدلیل دقت بالا و قاطعیت ایشان در حین مسابقه

مشوق ورزشی شما؟

در ابتدا پدر و مادرم و سپس دلگرمی مربیان گرامی

کلام آخر؟

ضمن طلب آمرزش ودعا جهت شادی روح مربی ارجمندم سیامک شهماروند از زحمات دیگرمربیان ارجمندم در این رشته اساتید ارجمند جمشید نوروری و قربانعلی زلفی کمال تشکر را دارم همچنین از اساتید محترمم در رشته داوری جناب آقایان سرحدی وحجازیان متشکرم همچنین از همکاری جناب آقای حسنی و پرویز نوذری در فراهم نمودن شرایط حضورم در کلاسهای داوری سپاسگزارم در پایان از اولین مشوقانم جهت حضور در این رشته پدر و مادر عزیزم و همچنین همسرم بدلیل همکاری و همیاری در دستیابی به رده های بالای داوری در سالهای اخیرکمال تشکر را دارم از جناب آقای وحید کاظمی نزاد که در کسوت دبیری هیات تنیس روی میزشهرستان به واقع یک تنه با عشق و علاقه بار مستولیت را بر عهده گرفته سپاسگزارم.