دفعات بازدید: 604

تاریخ انتشار: 1391/03/31 - 1:10

تا به حال چنین داورانی ندیده بودم/دستمان به فادی می خورد، سوت مي زدند

عضو تیم ملی بسکتبال در بازگشت از مسابقات غرب آسیا از قضاوت داوران شکایت کرده و اعتقاد دارد بازیکنان ایران تمام تلاششان را در غرب آسیا انجام دادند.

سعید داورپناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این مورد تأکید می کند: داوران حاضر در مسابقات غرب آسیا واقعاً تیم ایران را اذیت کردند شرایط به شکلی بود که تا به حال چنین سوت های بدی را در عمر بازی ام ندیده بودم.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را در این بازی ها انجام دادیم اما علاوه بر بازیکنان غایب، مهدی کامرانی و جواد داوری هم آسیب دیدند و به این ترتیب آرن داودی هم تنها شد اما با تمام این شرایط بازی های خوبی انجام دادیم.

*راه می رفتیم، خطا می گرفتند

وی اشاره می کند، در دیدار مقابل اردن هر جایی که اختلاف به هفت یا هشت امتیاز می رسید با سوت داوران نتیجه بر می گشت برابر لبنان هم شرایط به همین شکل بود یک دقیقه می گذشت هفت خطا از تیم ما ثبت می شد تا به حال در دوران بازی ام اجازه صحبت از داوری را به خود نداده ام ولي این بار گویا روی بازیکنان ما برنامه ریزی کرده بودند.

وی افزود: در بازی آخر که آفاق هنوز گرم نشده 3 خطا گرفت و روی نیمکت نشست در بازگشت دوباره یک خطای دیگر هم از وی ثبت کردند و به طور کلی این بازیکن را از کار انداختند از طرفی در مقابل لبنان تا دستمان به فادی الخطیب می خورد داوران سوت می زدند و بازیکنان ما در زمین راه می رفتند هم خطایشان ثبت می شد بررسی آمار هم نشان می دهد که بیشتر امتیازات این تیم از روی پنالتی به دست آمده است.

وی تأکید می کند: این حرف که بازیکنان ما انرژی نداشتند درست نیست بازیکنان تلاش زیادی کرده و سیستم ها را در زمین پیاده می کردند به هر حال خستگی بعد از پنج بازی و رسیدن تعداد بازیکنان به 10 نفر در بازی های آخر تأثیر خود را می گذارد.

ملی پوش بسکتبال در مورد بازی خود خاطرنشان می کند: در این مورد مربی بايد نظر اصلی را بدهد اما شخصاً از بازی ام راضی هستم هرچند که مربی چندان هم روی من حساب نمی کرد

ارسال دیدگاه