دفعات بازدید: 1,168

تاریخ انتشار: 1391/03/31 - 12:41

بازیکن متعصب و خوش تکنیک ماهشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر سروش قنواتیان بازیکن ارزنده و متعصب تیم پتروشیمی بندرامام به اردوی تیم ملی امید دعوت شد سروش قنواتیان پیش از این با ارائه بازیهای قابل قبول در لیگ کشور نظر مربیان تیم ملی را به خود جلب نمود تا به اردوی تیم ملی ایران دعوت گردد.

پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر این موفقیت بزرگ را به خانواده ایشان بالاخص پدر بزرگوار ایشان و نیز باشگاه پتروشیمی بندرامام تبریک گفته و از خدواند منان آرزوی سلامتی روز افزون را برای ملی پوش متعصب ماهشهری خواستار است.

یادآور میشود این سایت پیش از این با سروش قنواتیان پس قهرمانی در وزارت نفت مصاحبه نموده بود که میتوانید در لینک ذیل مصاحبه را نیز بخوانید :

http://irhamegani.com/?p=4114

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • بهنام خواجه میرکی

    تاریخ : ۳۱ - خرداد - ۱۳۹۱

    soroush jan, karet alie, harf nadari, bedune shak melipoosh budan lighate toe, vasat behtarina arezoo mikonam, kheyli az shenidane in khabar khoshhal shodam, ishalla ke betuni jaye meli pooshha dar ayande ro khali nazario betune mesle Saman Veysi yeki az eftekharate keshvaremun bashi. movafagh bashi dadasham


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۴ - تیر - ۱۳۹۱

    من هم به نوبه خودم به سروش ، باشگاه پتروشیمی بندرامام تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ، همه مربیانی که زحمت سروش رو کشیدن خصوصا آقای شاوردی که در همه مقاطع بهش کمک کرد صمیمانه تبریک میگم . همچنین به عدنان شاوردی و جابر سویدانیان هم که هماننند سروش دعوت شدند تبریک عرض مینمایم .


ارسال دیدگاه