دفعات بازدید: 1,114

تاریخ انتشار: 1391/04/03 - 23:36

معرفي تيم‌ها و نفرات برتر رقابت‌هاي انتخابي جودو نوجوانان و جوانان خوزستان

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري ايسنا از خوزستان، رقابت‌هاي انتخابي نوجوانان استان با شركت 67 ورزشكار از سراسر خوزستان، روز پنج‌شنبه يكم تيرماه در اهواز برگزار شد.

در اين مسابقات ورزشكاراني از اهواز، بندرامام، آبادان، انديمشك، شوشتر، دزفول، خرمشهر و مسجدسليمان حضور داشتند كه درنهايت در اوزان 46، 50، 55، 60، 66، 73، 81، 90 و 90+ كيلوگرم به ترتيب كيوان مهدي‌زاده، مهدي حسن‌دخت و علي كريمي‌راد از انديمشك، حسين فرشيدي از اهواز، رضا پورطهان، محمد خدادادي، محمود قابلي‌پور و آرمان محمدي‌راد از شوشتر و سيدمحمد بت‌شكن نيز از اهواز به عناوين نخست دست يافتند.

نفرات اول و دوم اوزان مختلف از چهارم تا ششم تيرماه، پيش از اعزام به مسابقات قهرماني كشور در اردوي تيم نوجوانان استان حضور مي‌يابند. در اين رده سني و در بخش تيمي نيز، شوشتر به مقام اول دست يافت و تيم‌هاي انديمشك و اهواز دوم و سوم شدند.

همچنين در رده سني جوانان، روز جمعه دوم تيرماه، 78 جودوكار از سراسر استان با هم به رقابت پرداختند. در اوزان 55، 60، 66، 73، 81، 90، 100 و 100+ كيلوگرم محمد رشنونژاد، وحيد فتحي، فرشيد قاسمي، علي افضل هوشمند، سهيل شلتوكي، حجت وثوق‌پور، امير محمد نوراله و احسان شفيعي به عناوين نخست دست يافتند. اين ورزشكاران نيز به همراه تيم نوجوانان استان پيش از اعزام به رقابت‌هاي قهرماني كشور، اردو برپا مي‌كنند.

در رده سني جوانان نيز در بخش تيمي، شوشتر موفق به كسب مقام قهرماني شد و تيم‌هاي اهواز و انديمشك نيز دوم و سوم شدند.

ارسال دیدگاه