دفعات بازدید: 2,081

تاریخ انتشار: 1391/04/06 - 0:49

نفرات برتر مسابقات انتخابي بدمينتون بانوان خوزستان در ماهشهر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر تيم‌هاي بندرامام، اهواز، اميديه يك و اميديه 2 در دو بخش انفرادي و دوبل آزاد به رقابت با يكديگر پرداختند.

نفرات برتر مسابقات انتخابي بدمينتون آزاد نونهالان و نوجوانان خوزستان كه با حضور چهار تيم در ماهشهر انجام شد، معرفي شدند.

در اين رقابت‌ها كه پنجشنبه يكم تيرماه در ماهشهر انجام شد، در رده سني نونهالان شش بازيكن به صورت انفرادي آزاد و چهار بازيكن به صورت دوبل آزاد در اين مسابقات شركت كردند. در بخش نوجوانان نيز 9 بازيكن در انفرادي آزاد و شش بازيكن به صورت دوبل آزاد به رقابت با يكديگر پرداختند. مسابقات انفرادي در هر دو رده سني به صورت دوحذفي و مسابقات دوبل به صورت دوره‌اي برگزار شد.

در رده سني نونهالان و در بخش انفرادي، فريال فولادي، فرزانه خادميان و باناز خشوئي اول تا سوم شدند. در بخش دوبل نيز دنيا اويدي و مريم احمدي در مكان نخست ايستادند. پريا قريشوندي و پارميدا كرمي به مقام دوم دست يافتند.

در رده سني نوجوانان نيز كوثر روشني، رعنا حميديان و سرور بهمئي به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند. در بخش دوبل نيز زهرا مويسات و فرزانه مرتضوي‌راد اول شدند، سپيده و سحر داوودي در مكان دوم ايستادند و مهرناز مرداسي و نرگس بايماني مقام سوم را از آن خود كردند.

ارسال دیدگاه