- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

شركت تكواندوكاران خوزستان در مسابقات پومسه هان‌مادانگ بانوان و آقايان كشور

داوود رسولي‌زاده، مسوول كميته پومسه‌ هان‌مادانگ استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: تيم‌هاي آقايان و بانوان استان با تركيب كامل به مسابقات اعزام مي‌شوند. نفرات تيم يك ماه در اردو بوده‌اند و از بين نفرات حاضر در مسابقات قهرماني استان انتخاب شده‌اند. نايب‌رييس و دبير نيز در قسمت نايب‌رييس‌ها و دبيران در مسابقات شركت مي‌كنند. مسابقات ِپير نيز بين محارم برگزار مي‌شود.

وي عنوان‌كرد: بيشتر استان‌ها در اين رقابت‌ها كه 11 و 12 تيرماه انجام مي‌شود، حضور مي‌يابند و تيم استان براي دومين بار در آن شركت مي‌كند. سال گذشته يك مدال برنز در بخش آقايان كسب كرديم ولي امسال احتمال بيش از سه مدال را در دو بخش داده‌ايم.

مسوول كميته پوسه‌ هان‌مادانگ خوزستان گفت: در بخش انفرادي آقايان در رده سني زير 14 سال، رضا حسين‌پور، 19 تا 29 سال علي اسماعيلي، تا 40 سال داوود رسولي‌زاده و 40 تا 50 سال احمد رشوندي به اين مسابقات اعزام مي‌شوند.

وي افزود: در بخش تيمي نيز در رده سني زير 19 سال علي ضيايي و سجاد و دانيال آل‌ناصر، رده سني 19 تا 29 سال سامان باراني، حسين رضايي و احمد روستا، رده سني بالاي 29 سال احمد رحيم‌دوستان، كيهان اكبري در اين مسابقات حضور مي‌يابند.

رسولي‌زاده ادامه‌داد: در انفرادي بخش بانوان و در رده سني زير 14 سال، رومينا خوانساري، 19 تا 29 سال نازي باراني و 30 تا 40 سال مريم بهزاد در اين مسابقات حضور مي‌يابند. در بخش تيمي نيز در رده سني زير 19 سال صدف اصل‌مرد، مهرآسا صفي‌زاده و تارا داوودي به رقابت با حريفان خود مي‌پردازند. شكوه ثامري و حسن محمدزاده نيز در بخش نايب‌رييسان و دبيران با حريفان خود پيكار مي‌كنند.

وي خاطرنشان‌كرد: رقباي اصلي تيم استان در اين رقابت‌ها، البرز، اصفهان و تهران هستند. در بخش آقايان قول سه مدال و در بخش بانوان نيز قول همين تعداد مدال را داده‌ايم. نفرات تيم يك ماه در اردو بوده‌اند و تمرينات به صورت منظم و طبق آخرين تغييرات فدراسيون جهاني انجام شده است. نفرات اول تا سوم اين رقابت‌ها در مسابقات انتخابي تيم‌ملي شركت خواهند كرد.