- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

صادق زاده: تیم با قدرت در لیگ شرکت می کند/اخبار خوبی از ذوب آهن به گوش نمی رسد

تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان اولین تیم سوپر لیگی است که با تمدید قرارداد سرمربی وضعیت مشخصی برای فصل آینده لیگ پیدا کرد.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران [1] با تأیید قطعی شدن ماندنش در فصل آینده لیگ افزود: با توجه به سابقه ساکت، مدیر عامل باشگاه در امر مدیریت و برنامه ریزی، شروع کار برای لحظات آخر نماند اگر تصمیم بر ماندن تيم در مجموعه بسکتبال باشد کیفیت و نحوه شروع کار مهم بوده و در نهایت هم قرار بر با قدرت ماندن تیم بسکتبال ماهان در لیگ شد.

وی ادامه داد: جمع بندی برنامه ها برای جذب بازیکن به بعد از جلسه فدراسیون در مورد سهمیه بندی بازیکنان موکول شد.

صادق زاده در مورد جذب نیکولاس بازیکن گرجستانی فصل قبل مهرام گفت: این موضوع جدی نیست و دنبال حذف خبر مربوط به آن از سایت بسکتبال آسیا هم هستیم ما ابتدا منتظر جلسه لیگ برای تعیین تعداد سهمیه ملی پوش ها و سپس تصمیم گیری در مورد بازیکن خارجی هستیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه با حرکتی که بسکتبال در چارچوب مورد نظر انجام داده نظر هیئت مدیره و مدیرعامل ماهان جلب شده و در بحث بودجه نیز بسکتبال اولویت باشگاه و هیئت مدیره است.

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان در مورد بحث توزین الکترونیک و ذوب آهن در بسکتبال اصفهان اشاره کرد: امیدوارم تیم توزین الکترونیک به لیگ برگردد اتفاق خوب بسکتبال ما در سال های گذشته حضور این تیم از کاشان بود که یکی از پایه های بسکتبال شده و شأن و شخصیت خوبی در لیگ پیدا کرد اما خبرهای خوبی از ذوب آهن به گوش نمی رسد و تنها امیدواریم از این تیم نیز بار دیگر حمایت شود.