دفعات بازدید: 709

تاریخ انتشار: 1391/04/25 - 2:49

به نفتي ها مي گويند چرا چهار تيم بسكتبال داريد؟/خوزستاني ها با زحمت به سوپر ليگ رسيدند

رئيس هيئت بسكتبال خوزستان از مشكلات نفتي ها به خاطر زياد شدن سهميه تيم هاي سوپرليگي بسكتبال و تلاش هيئت براي حل اين مشكل خبر داد.

جابر قاطع در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  تصريح كرد: ناملايمات بسكتبال خوزستان پيش از شروع فصل جديد سوپر ليگ نيز به چشم مي خورد اين بار مشكل بر سر تيم هاي نفتي است كه به خاطر ورود چهار تيم از خانواده نفت درسوپر ليگ بسكتبال مواخذه مي شوند و به آنها مي گويند چرا بايد چهار تيم در سوپر ليگ بسكتبال داشته باشيد؟

در حالي كه مي توان در رشته هاي ديگر هزينه كرد.

وي ادامه داد: تيم نفت اميديه با جنگندگي بازيكنانش از دسته اول به بالا صعود كرد و شرايط خوبي هم دارد اما از آنها خواسته اند در همان ليگ دسته اول بمانند در اين مورد با وزير ، معاونان و مديران نفت بحث داريم كه تيمي كه با اين انگيزه و جنگندگي به سوپر ليگ آمده را نمي توان به دسته اول برگرداند.

وي تاكيد كرد : خوشبختانه مدير كل ورزش و جوانان استان و فدراسيون بسكتبال شرايط ما را درك كرده  و در فكر كمك به ماندن اين تيم ها هستند .

اميدوارم هر چه سريعتر وضعيت به طور قطعي مشخص شود تا تركيب تيم ها مربيان را سريعتر از فصل هاي گذشته مشخص و تيم هايمان را آماده حضور درسوپر ليگ كنيم.

ارسال دیدگاه