دفعات بازدید: 1,071

تاریخ انتشار: 1390/07/24 - 2:12

مصاحبه اختصاصی علیپور رئیس امور ورزش بوعلی

خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر با یکی از زحمتکشان ورزش ماهشهر به گفتگو نشست

بیوگرافی : 

غلامرضا علیپور هستم متولد سال 1357

برای همگانی نمودن ورزش در بین کارکنان چه اقداماتی انجام داده اید؟

این امور سعی نموده تا با انجام مسابقات متعدد از جمله برگزاری مسابقات دارت خانوادگی ، آمادگی جسمانی بانوان ، تیراندازی خانوادگی ، طناب کشی آقایان ، بانوان و کوه پیمایی خانوادگی در همگانی نمودن ورزش در بین کارکنان نقشی را ایفاد کند.

همکاری اداره ورزش و جوانان ماهشهر با پتروشیمی بوعلی به چه صورت بوده؟

در کل راضی هستیم و با اداره ورزش و جوانان ماهشهر همکاری خوبی داریم و تلاش نموده اید که در مسابقات داخلی ماهشهر نیز شرکت نمایم.

نظر شما در خصوص برگزاری مسابقات کارکنان صنایع پتروشیمی به صورت سالیانه؟

در صورتیکه برنامه ریزی مشخص و مدونی تعیین گردد مناسب است.

نظر شما در خصوص مربیان پتروشیمی بوعلی در رشته های مختلف؟

مربیان این امور در رشته های مختلف  از جمله کاراته ، ژیمناستیک ، آمادگی جسمانی ، یوگا ، ایروبیک ، پیلاتس ، بدنسازی ، پینگ پنگ ، والیبال ، فوتسال فعالیت دارند که در این فرصت را غنیمت شمرده و از همه مربیان رشته های یاد شده تشکر و قدردانی می نمایم.

عملکرد ورزشی شما در سال 90 ؟

اعزام 4 دوره کوه نوردی ، اعزام به مسابقات پینگ پنگ ماهشهر ، مسابقات بدنسازی ، برگزاری دو مسابقه داخلی شطرنج ، برگزاری سه دوره مسابقات تیراندازی جهت آقایان و بانوان ، برگزاری دو دوره مسابقات دارت خانوادگی ، برگزاری دو دوره مسابقات آمادگی و جسمانی ، برگزاری سه دوره مسابقات طناب کشی بانوان و آقایان ، اعزام سه دوره مسابقات کاراته استانی و کشوری

برنامه های شما برای شش ماه دوم سال 90 ؟

امید است بتوانیم در 6 ماه پایان سال بسیار پویاتر از 6 ماه اول باشیم.

شیرین ترین خاطره ورزشی شما ؟

شرکت در مسابقات بکس شهرستان در سال 75

تلخ ترین خاطره ورزشی شما؟

کتک خوردن مفصل در رینگ مسابقه بکس برای اولین بار

نظر شما در خصوص ورزش بانوان ؟

هر چه در این زمینه پتانسیل بیشتری صرف شود به نظر بنده آرامش بیشتری در خانواده ها حاکم خواهد بود زیرا که گرداننده امور داخلی خانواده ها مادر است و اگر بتوان از نظر روحی بانوان را بوسیله ورزش تقویت نمود جامعه اخلاقی تر شده و پیشرفت های بهتری حاصل میگردد زیرا مقوله ورزش بسیار مقدس است و بواسطه پاکی آن میتوان بسیاری از بد اخلاقی های جامعه را به نابودی کشاند.

کلام آخر ؟

تلاش همگانی و مستمر جهت بهبود امر ورزش و حرکت به سمت همگانی نمودن ورزش و بتوان هر لحظه به دوستدارن و علاقه مندان ورزش اضافه نمود و در آخر از خانواده ام و همسرم که نقش بسزایی در امر ورزشی من داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه