دفعات بازدید: 781

تاریخ انتشار: 1391/05/01 - 13:14

گزينه اولم پتروشيمي است / مديران پتروشيمي براي تصميمي گيري مختارند

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام گفت: گزينه اول مربيگري من براي فصل بعد پتروشيمي است البته مسئولان باشگاه براي تصميم گيري در اين مورد مختار هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مهران شاهين طبع فصل قبل چند روز قبل از شروع ليگ تيم بسكتبال پتروشيمي را تحويل گرفت و با توجه به دير بسته شدن تيم مشكلات زيادي را متحمل شد با اين وجود اين تيم مسير ليگ را تا رسيدن به فينال پس از چند سال  طي كرد و در آن زمان تمام بحث ها از ماندن  كادر فني  تيم در فصل آينده و شروع زود هنگام كار تيم حكايت داشت اما پس از گذشت چند هفته از اتمام ليگ بحث  مربيان  ديگر ي هم به عنوان گزينه هدايت نيمكت پتروشيمي مطرح شد كه با توجه به شرايط فصل قبل ونتيجه نهايي تيم عجيب به نظر مي رسيد. 

مهران شاهين طبع در مورد آخرين وضعيت پتروشيمي به خبرنگار ما گفت:  مدتي است كه ارتباطم با باشگاه كم شده و خبر خاصي از ماهشهر ندارم اما به هر حال مدير عامل باشگاه حق تصميم گيري در مورد مربيگري تيم را دارد و در اين مورد صاحب اختيار است ما هم بايد منتظر تصميم گيري وي دراين زمينه شويم.
 وي در مورد پيشنهاد تيم هاي ديگر  تاكيد كرد: صحبت هايي با من براي مربيگري تيم هاي ديگر انجام شده اما گزينه اول من پتروشيمي  است به  هر حال يك سال با اين  بازيكنان كار كرده و با آنها آشنايي دارم. 
شاهين طبع اشاره كرد:  ظريف كار مدير عامل باشگاه مدتي با بيماري مواجه شد و به همين دليل كمتر فرصت ديدار به وجود مي آمد حالا هم به هر شكلي تصميم بگيرند تابع آن تصميم هستيم اما در هر حال مانند هميشه در هر تيمي كه حضور  داشته باشم تمام سعي و تلاش خود را براي موفقيت تيم خود به كار مي گيرم.

ارسال دیدگاه