- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مصاحبه با شهریاری – بازیکن با اخلاق پینگ پنگ

ژیمناستیک کاری که قهرمان پینگ پنگ شد!!!!!!!!!!!!

مهدی شهریاری بازیکن ارزنده پینگ پنگ ماهشهر پس ا زعنوان سومی در مسابقات قهرمانی ژیمناستیک کشور به رشته پینگ پنگ علاقه مند شد ، ایشان خیلی زود توانست در رشته جذاب پینگ پنگ پیشرفت نماید.

وی دو سال بعد در یک روز فراموش نشدنی توانست به جمع سه نفر برتر استان خوزستان راه یابد استعداد بالای مهدی باعث شد تا توجه مربیان استان به او جلب شود و اما این پایان ماجرا نبود …………….

اخلاق خوب و احترام به بزرگتر همچنین قدردانی های مداوم از پدر و مادر زحمتکش خود باعث گردید تا  مهدی در مسابقات صنایع پتروشیمی به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات انتخاب گردد.

بیوگرافی ؟ مهدی شهریاری هستم متولد پانزدهم اردیبهشت 1368 – مهندس متالوژی ( و در حال تحصیل _ کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران)

شیرین ترین خاطره ورزشی شما ؟ کسب مقام دومی در مسابقات دانشجویان کشور در سال 1387 در حالی که  در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در حالی که بازی ها بسیار نزدیک و حساس بود هر دو بازی را 3-2 برده شدم آن هم با برخورد توپ در امتیاز آخر به لبه میز.

تلخ ترین خاطره ورزشی شما ؟در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان که برای مسابقات لهستان بود و با حضور بازیکنان خوبی مانند افشین نوروزی برگزار شد در بین 12 نفر ششم شدم.کاش اونجا هم توپ به لب میز یا تور میخورد. شاید بعضی روزها افسوس روزهای خوبی رو بخورم که به راحتی از دستشون دادم ولی اگه خاطرات بد نباشن زیبایی ها جلوه نمی کنن.

همیشه با این سوال در جوامع و سالن های پینگ پنگ مختلف روبرو شدم که در کدام تیم لیگ هستی؟ فرد سوال کننده هیچ وقت نپرسید در لیگ برتر عضو تیم خاصی هستی؟ چون مطمئن بود که هستم. ولی نه نبودم! در جواب به چراها خودمم مقصر هستم که در تیم …… ماندم و برای هیچ جنگیدم.شاید مسئولان وقت در دنیایی دیگر مجبور به پاسخ گویی باشند .میدانم خیلی ها هستن که خیلی بازیکن های معروف امروز را روزگاری در مسابقات مهم شکست داده اند و به دلایل مختلف پینگ پنگی و یا… امروز فقط به پینگ پنگ فکر میکنن و حرفه و شغل خودشون رو عوض کردن..اینا همش قشنگ بود چون بد یعنی کم بودن میزان خوبی و همین .

چند ساله پینگ پنگ را شروع نمودید و از کجا شروع کردید؟ 10 سال سابقه پینگ پنگ دارم – از سالن سید نوید حجازی در ماهشهر شروع کردم

چه توصیه ای دارید برای کسی که به تازگی قصد دارد پینگ پنگ را شروع نماید؟ عاشقش باشید و بهش احترام بزارید آدمای بزرگی عمرشون رو صرفش کردن .در برنامه بدنسازی خود حتما از طناب استفاده کنید چراکه علاوه بر افزودن چابکی  مورد نیاز برای تنیس، .هماهنگ کننده اعصاب و عضلاته

نظر شما در خصوص هیئت پینگ پنگ ماهشهر ؟ هرکسی در قبال مسئولیتی که داره در هرجا باید به خدای خودش جوابگو باشه .امیدوارم مسئولان تمام تلاش خود را برای پیشرفت پینگ پنگ بکار گیرند خدا را شکر هیئت پینگ پنگ ماهشهر در دو ، سه سال گذشته با بکارگیری افراد جوان جان تازه ای به پینگ پنگ ماهشهر داده که برایشان آرزوی موفقیت میکنم.

دستاورد های شما ؟ 1- قهرمان مسابقات جوانان خوزستان و عضو تیم خوزستان در مسابقات کشوری در همدان مقام سومی خوزستان در آموزشگاه ها و عضو تیم خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور در کرج – دو عنوان قهرمانی و چندین عنوان نایب قهرمانی در صنایع پتروشیمی ایران – نایب قهرمانی در مسابقات دانشجویان منطقه یک کشور و دعوت به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران

در رشته دیگری هم فعالیت داشتی ؟ بله در رشته ژیمناستیک کسب دو مقام سومی کشور را  در سال 77 در کرمانشاه داشتم ، کسب مقام دوم کشور سال 79 در مسابقات آموزشگاهی در رامسرو مقام دوم در مسابقات پرش ارتفاع در خوزستان

پینگ پنگ در یک کلمه ؟ تسلط

چه شد که به این رشته جذاب روی اوردی؟ علاقه ، حس مبارزه طلبی ،به نظرم یک پینگ پنگ باز هنرمندم هست

چه اهدافی را در این رشته دنبال میکنی؟ دوست دارم در زمینه مربیگری تحصیل کنم ، و بیشر راجع به پینگ پنگ به صورت آکادمیک اطلاعات داشته باشم

نظر شما در خصوص پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ؟ کار بزرگی هست و از همه ممنونم،کاش زودتر از اینا قد میکشیدید در سیستم اطلاع رسانی

 الگوی شما در پینگ پنگ؟ مایکل میز

سالی بوده که در اوج آمادگی در این رشته ورزشی بوده باشی؟ سال 85

مشوق ورزشی شما؟ پدر و مادرم

کلام آخر؟ آقای کاظمی نژاد ، همیشه و در همه حال نشان داده اید که به جامعه ورزش نگاه ویژه ای دارید جا دارد بابت مصاحبه و تمام زحماتی که برایم کشیدید از شما تشکر کنم.

در پایان نیز جا داره تشکر کنم از تمام افرادی که برام زحمت کشیدن  همچنین پدر و مادر عزیز تر از جانم .

 آرزو میکنم همه کسانی که در تلاش هستن برای رسیدن به قله های افتخار این راه پر مخاطره را با موفقیت طی نمایند.

آنکه تا پایان باران میماند پاداشش رنگین کمان است