دفعات بازدید: 1,311

تاریخ انتشار: 1391/05/02 - 17:08

ظريف كار: همه گزينه هاي مربيگري پترو شانس بالايي دارند

شوراي راهبردي ماهشهر خواستار داشتن تنها يك نماينده از اين شهر در سوپر ليگ بسكتبال شده و در اين ميان فشارها بر روي این تیم است از طرفي پتروشيمي بندر امام هم هنوز در گير و دار انتخاب مربي به سر مي برد.

محمد حسين ظريف كار، مدير عامل باشگاه پتروشيمي بندر امام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد: با مربيان مطرحي براي هدايت تيم بسكتبال خود مذاكره كرده و برنامه هاي آنها راگرفته ايم و به زودي تصميم نهايي را مي گيريم .

وي در مورد اينكه آيا شانس ماندن مهران شاهين طبع با توجه به مربيگري فصل قبل بيشتر از سايرين است اشاره كرد : همه شانس نشستن روي نيمكت تيم ما را دارند و نمي توان از حالا اسم خاصي را مطرح كرد اما خود ما هم به دنبال اين هستيم كه سريعتر وضعيت نيمكت را مشخص كنيم تا به سرعت به سراغ بازيكنان فصل بعد برويم.

وي ادامه داد: برنامه اين است كه موفقيت به دست آمده در فصل قبل حفظ شود و برنامه ها را به گونه اي پيش ببريم كه مانند فصل قبل دچار مشكل نشويم.

ظريف كار در مورد بازيكنان سهميه شده تيمش گفت: به هر حال هميشه تصميماتي در مورد ليگ گرفته مي شود كه خوبي ها و معايبي دارد اما ما در اين مورد تابع فدراسيون هستيم.

شايد اين تصميمات مشكلات و سختي هايي را ايجاد كند اما حتما به صلاح كل ورزش بسکتبال است.

ارسال دیدگاه