دفعات بازدید: 1,367

تاریخ انتشار: 1391/05/02 - 17:11

قنواتيان : پتروشيمي بندر امام به شكل رقيب به ما نگاه نكند

*قنواتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : رایزنی ها برای تیمداری ادامه دارد

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر و مدیر تیم صنایع پتروشیمی در مورد وضعیت این تیم گفت: با توجه به اینکه این تیم زیر نظر هفت شرکت صنایع منطقه ماهشهر اداره می شود و این شرکت ها نیز مجموعا عضو شورای راهبردی منطقه ماهشهر هستند تا زمانی که مجوز از طرف آنها صادر نشود بحث ماندن ما در سوپر لیگ مشخص نیست.

وی ادامه داد: حیاتی فرماندار شهر پی گیریهای رایزنی های زیادی برای ماندن تیم صنایع در سوپر لیگ انجام داده و به احتمال زیاد هم این موضوع نتیجه می دهد. به هر حال این تیم از لیگ دسته 2 به دسته اول و از آنجا به سوپر لیگ رسید و تیم ریشه داری محسوب می شود و به راحتی نباید از آن گذشت.

قنواتیان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ورزش و فدراسیون هم از ماندن ما حمایت کنند از طرفی خیلی بهتر بود که تیم همشهری ما پتروشیمی بندر امام است که از اعضا تاثیر گذاران محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که ادامه فعالیت سوپر لیگ به ما ابلاغ نشود مجوز هیچ کاری از جمله جذب بازیکن و مذاکره با مربیان را نداریم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • گروه فرهنگی تنگاره ماهشهر

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۱

    امیدواریم روند حمایت از تیمهای بومی و مردمی در ماهشهر ادامه پیدا کند و تجربیات تلخ گذشته دوباره تکرار نشود.از مسئولین شهرستان ماهشهر بویژه فرماندار ورزشکار و نماینده دردآشنا انتظار میرود در این راستا پیگیر شوند.


  • علیرضا

    تاریخ : ۶ - مرداد - ۱۳۹۱

    منم به نوبه ی خودم از تمامی مسئولین بخصوص فرماندار ورزش دوست بندر ماهشهر میخوام تمام تلاشش رو برای موندن تیم تو سوپر لیگ انجام بده


  • ایدا

    تاریخ : ۸ - مرداد - ۱۳۹۱

    امیدوارم که همیشه تیمهای ما از مسولان با تعصب و فعال و کاردانی همچون شما بهرمند باشند.که ما همیشه باعث افتخار باشند.از فرماندار محترم نیز کمال تشکر و قدر دانی را دارم.به امید دیدن موفقیت بیشتر شما عزیزان


ارسال دیدگاه