دفعات بازدید: 1,803

تاریخ انتشار: 1391/05/04 - 16:59

زهره آرمان : از عملکرد نعمتی پور راضی بودم اما انتظار کسب نشان طلا داشتم

كاراته‌كاي نوجوان خوزستاني در مسابقات بانوان آسيا موفق به كسب مدال نقره شد.

 

زهره آرمان از مربيان اعزامي تيم‌ملي به اين رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: آرزو نعمتي‌پور در اين مسابقات عملكرد خوبي داشت. او توانست با شكست حريفاني از هند، مالزي و چين كه رقباي خوبي بودند، به فينال راه پيدا كند.

 

وي ادامه‌داد: نعمتي‌پور تمام اين حريفان را با نتيجه 5 بر صفر شكست داد و با كسب امتياز كامل به بازي پاياني راه پيدا كرد. در اين ديدار به مصاف حريف ژاپني رفت اما به دليل سن كم و نداشتن تجربه زياد، بازي را به اين حريف واگذار و به مدال نقره دست پيدا كرد.

 

مربي خوزستاني تيم‌‌ملي كاراته بانوان عنوان‌كرد: باتوجه به تمريناتي كه نعمتي‌پور داشت، از او انتظار كسب نشان طلا را داشتيم ولي فكر مي‌كنم به خاطر استرس و فشار بازي، نتوانست به اين مدال دست پيدا كند. او در ديدار نهايي بسيار خوب كار كرد و بهترين كاتايش را اجرا كرد ولي بر اثر يك اشتباه كوچك، نتيجه را واگذار كرد.

 

وي افزود: ژاپن در آسيا بسيار مدنظر همه است و خيلي‌ها هواي آن‌ را دارند. هر كشوري كه روبه‌روي ژاپن قرار مي‌گيرد حساب ديگري روي آن باز مي‌كند.

 

آرمان با بيان اين‌كه ما يك هفته زودتر براي اين مسابقات به ازبكستان اعزام شده بوديم، اظهاركرد: انتظار داشتيم فضاي مسابقات را ببينيم و بازيكنان‌ روي تشكي كه قرار است مسابقه دهند، كمي تمرين داشته باشند و تشك را تست كنند ولي به اين صورت نشد و روز مسابقه تنها روزي بود كه ما در سالن مسابقات روي تشك بازي رفتيم كه اين موضوع در عملكردمان تاثيرگذار بود.

 

وي در ادامه درباره‌ي ساير بازيكنان تيم‌ملي گفت: آن‌ها نيز عملكرد خوبي از خود به نمايش گذاشتند و تمام تلاش‌شان را كردند. ما درنهايت نايب‌قهرمان اين دوره از مسابقات شديم كه اين نتيجه براي تيم‌ملي نسبت به سال‌هاي قبل راضي‌كننده بود.

 

به گزارش ايسنا، در چارچوب رقابت‌هاي آسيايي كاراته بانوان كه در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 24 مردادماه به مدت چهار روز در شهر تاشكند ازبكستان برگزار شد، تيم‌ملي ايران با قرار گرفتن بر سكوي دوم، به كار خود در اين رقابت‌ها پايان داد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ali amoori

    تاریخ : ۴ - مرداد - ۱۳۹۱

    ba arz salam,khedmate ostad bozorg karate iran,shihan arman,,tabrik migam,,va h
    hamishe movafagh bashiid


  • mohammad.aa

    تاریخ : ۸ - مرداد - ۱۳۹۱

    khanoom arman az zahmat shoma kamal tashakor darim be omid rozhaye por forogh shoma dar ayande


ارسال دیدگاه