دفعات بازدید: 1,219

تاریخ انتشار: 1391/05/11 - 1:48

رييس هيات كاراته خوزستان: نسبت به گذشته وضعيت‌ بهتري داريم

رييس هيات كاراته خوزستان گفت: كاراته استان رشد خوبي داشته و وضعيت آن نسبت به گذشته بهتر شده است.

 

ناهيد سركوهكي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در گذشته متاسفانه در بخش آقايان بسيار ضعيف بوديم و با تعداد محدودي در مسابقات شركت مي‌كرديم ولي اكنون در حال ساماندهي اين بخش هستيم و نسبت به گذشته پيشرفت كرده‌ايم.

 

وي با بيان اين‌كه بانوان‌مان عملكرد خوبي در اين رشته دارند، گفت: در بخش بانوان عناوين قهرماني بسياري داريم و وضعيت‌مان خوب است. بهمن ماه سال گذسته نيز آن‌ها در مسابقات قهرماني WKF كشور سه مدال طلا كسب كردند. در بخش غیرکنترلی نیز صاحب یک نشان طلا شدیم.

 

رييس هيات كاراته خوزستان يادآورشد: مدتي كاراته استان به دليل نداشتن رييس هيات در حالت ركود قرار داشت كه اين وضعيت باعث شده بود در اين رشته شرايط مناسبي نداشته باشيم و بازيكنان‌مان به صورت مداوم در مسابقات شركت نكنند؛ اگر آن ركود به وجود نمي‌آمد اكنون كاراته استان پيشرفت بسيار بهتري داشت.

 

وي در ادامه به امكانات سخت‌افزاري اين رشته اشاره و عنوان‌كرد: ما در هر دو بخش آقايان و بانوان در سالن پورياي ولي اهواز تمرين مي‌كنيم و آن را به امكاناتي ازجمله وسايل سردكننده، كيسه بوكس و دو تاتامي مجهز كرده‌ايم.

 

سركوهكي درخصوص فعاليت رده‌هاي سني پايه بيان‌كرد: از بين نونهالان افرادي را كه سن‌شان نزديك به نوجوانان است همراه با اين رده سني وارد اردو و با آن‌ها تمرين مي‌كنيم.

 

وي افزود: در رده سني نونهالان مسابقات كشوري برگزار نمي‌شود ولي ما به صورت استاني براي اين رده سني مسابقاتي را برگزار و برترين‌ها را انتخاب مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه