دفعات بازدید: 1,117

تاریخ انتشار: 1391/05/11 - 2:39

نوشاد، شادباد/ شکستی که غمگینمان نکرد

نماينده تنيس روي ميز ايران در المپيک 2012 لندن بعد از ظهر امروز رودرروي نفر هفتم جهان قرار گرفت و در نهايت 4 بر صفر نتيجه را واگذار کرد.

نوشاد عالمیان، نماینده شایسته ایران که موفق شده بود 2 پیروزی ارزشمند را مقابل حریفانی از استرالیا و هنگ کنگ کسب کند در سومین دیدار خود در اولین تجربه المپیکی اش در ساعت 15:30 به وقت تهران در سالن اکسل به مصاف تیموبول از آلمان رفت.

در گیم اول دوئل 2 چپ دست به صورت پایاپای پیش رفت اما در نهایت این تیموبول بود  که11 بر 8 گیم اول را گرفت.

عملکرد چپ دست استثنائی ایران در گیم دوم و حرکات تماشایی او در زدن توپها همگان را شگفت زده کرده بود اما سرعت نفر هفتم جهان به کمکش آمد تا گیم دوم را نیز با حساب 11 بر 5 به نفع خود به پایان ببرد.

در گیم سوم پدیده تنیس روی میز ایران در حالی که ابتدا عقب افتاده بود به خوبی پیش رفت تا به عدد  10 برسد و تنها یک امتیاز می خواست که از تیموبول پیش بیفتد اما تجربه حریف قدرتمند آلمانی باعث شد گیم سوم هم با نتیجه 12 بر 10 نماينده ايران را مغلوب کند.

نوشاد عالمیان گیم چهارم را درحالي آغاز کرد که به دليل از دست دادن گیم سوم سر تکان می داد او ميلی متری پیش رفت حتی در امتیاز 10 با حريف برابر شد اما درنهایت با حساب  12 بر 10 گیم را از دست داد و با نتیجه 4 بر صفر مغلوب حریف قدرتمند آلمانی شد.

گفتني است، این باخت چیزی از ارزشهای پدیده تنیس روی میز ایران در المپیک 2012 کم نکرد

ارسال دیدگاه