دفعات بازدید: 822

تاریخ انتشار: 1391/05/17 - 15:44

رييس هيات تنيس روي ميز خوزستان تاكيدكرد: لزوم توجه استاندار و مديركل ورزش به تقويت امكانات سخت‌افزاري اين رشته

رييس هيات تنيس روي ميز خوزستان گفت: باتوجه به مقام‌آوري تنيسورهاي استان و ملي‌پوشان‌‌مان در رده‌هاي سني مختلف، مي‌طلبد كه از نظر سخت‌افزاري بسيار قوي‌‌تر شويم.

 

حسين سليماني در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد:‌ هنگامي كه اين سمت را بر عهده گرفتم، سالن تنيس روي ميز اهواز كه در ورزشگاه تختي قرار‌ دارد، يك سالن استاندارد نبود و از نظر وسايل سرمايشي، گرمايشي و  كف‌پوش در وضعيت خوبي قرار ‌نداشت.

 

وي ادامه‌داد: با پيگيري‌هاي لازم توانستيم كف‌پوش‌ اين سالن را تعمير و آن را به وسايل سرمايشي، گرمايشي و جايگاه تماشاگران مجهز كنيم. درمجموع با حمايت مديركل ورزش و جوانان استان، توانستيم اين سالن را به يك سالن استاندارد كه در شان ورزشكاران و قهرمانان خوزستاني باشد، تبديل كنيم.

 

رييس هيات تنيس روي ميز خوزستان بيان‌كرد: باتوجه به پتانسيل‌هاي استان، مي‌طلبد كه ما از نظر امكانات سخت‌افزاري توسعه و پيشرفت بيشتري داشته ‌باشيم. درخصوص اين موضوع نيز توجه استاندار و مديركل ورزش و جوانان استان احساس مي‌شود تا بتوانيم يك سالن بزرگ و خوابگاه ورزشي در اختيار داشته‌ باشيم.

 

وي در ادامه با بيان اين‌كه در گذشته هيات تنيس روي ميز خوزستان در جايگاه خوبي قرار نداشت، گفت: در اين مدتي كه به عنوان رييس اين هيات انتخاب شدم باتوجه به برنامه‌ريزي‌هاي خوب هيات توانستيم در رتبه‌بندي سال 90 در بين تمام هيات‌هاي كشور جايگاه نخست را به خود اختصاص دهيم. ما اين جايگاه را با تلاش عوامل هيات، بازيكنان، مربيان و حمايت‌هاي گرشاسبي به دست آورديم.

 

سليماني به حضور بابادي‌وند به عنوان مربي تيم‌ملي تنيس روي ميز در المپيك لندن اشاره و بيان‌كرد: به  نظرم اگر نوشاد عالميان براي اولين بار در بين تنيسورهاي ايراني توانست به مرحله يك شانزدهم نهايي راه يابد، به دليل رهبري خوب بابادي‌وند مربي خوزستاني‌اش بوده است.

 

وي در ادامه درباره عملكرد بازيكنان استان خاطرنشان‌كرد: از عملكرد بازيكنان در دو بخش آقايان و بانوان راضي هستم ولي با‌توجه به پتانسيل‌هايي كه در خوزستان داريم مي‌طلبد كه بعضي از مربيان و باشگاه‌ها فعاليت‌ بيشتري داشته باشند.

 

رييس هيات تنيس روي ميز خوزستان گفت: در ليگ برتر كشور پتروشيمي بندرامام كه تنها نماينده استان در اين ليگ بود، توانست در اين رقابت‌ها به مقام قهرماني برسد. ما در ليگ برتر جوانان و اميد كشور نيز دو نماينده داشتيم كه توانستند عناوين قهرماني و نايب‌قهرماني را از آن خود كنند.

 

وي به عملكرد بازيكنان استان در رده‌هاي سني پايه اشاره كرد و افزود: تنيسورهاي خردسال استان در مسابقات قهرماني كشور كه به ميزباني اراك برگزار ‌شد، در رده‌بندي تيمي با بدشانسي در جايگاه دوم قرار گرفتند و علي‌رضا بابادي‌وند نيز در همين رقابت‌ها به مدال برنز انفرادي دست پيدا‌ كرد كه اين نشان مي‌دهد خوزستان در رده‌هاي سني پايه عملكرد خوبي داشته است.

 

سليماني در ادامه درباره تعامل اين هيات با آموزش و پرورش گفت: نشست‌هاي متعددي درخصوص شناخت‌ استعدادهاي تنيس روي ميز استان با آموزش و پرورش داشته‌ايم و قرار شد كه هيات با معرفي مربياني به اين ارگان،‌ در شناخت استعدادها با يكديگر تعامل داشته‌ باشيم.

 

رييس هيات تنيس روي ميز خوزستان عنوان‌كرد: به تازگي تعامل خوبي با سپاه ولي عصر نيز درخصوص شناخت استعدادها در رده‌هاي سني پايه داشته‌ايم. ما سالن و مربي در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهيم و قرار شد، طبق فراخواني كه داده‌ايم مستعدهاي اين رشته را شناسايي كنيم تا با حمايت سپاه ولي‌عصر در بحث قهرمان‌پروري فعاليت داشته ‌باشيم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • فرحناز

    تاریخ : ۱۷ - مرداد - ۱۳۹۱

    وباز هم افتخاری دیگر…دارم شبکه 3رونگاه میکنم حیف این ها تواین سایت ثبت نشه…بازهم یه مدال طلاونقره ایول داره بخدا…..قاسم رضایی وانوشیروان نامتان پایدار باد…این مفقیت بزرگ رو بهتون تبریک میگم…این یعنی غرور ملت ایران.برخیزو پرچم راببر .برسردره خانه بکوب


ارسال دیدگاه