دفعات بازدید: 1,837

تاریخ انتشار: 1391/05/23 - 16:31

رييس هيات ژيمناستيك خوزستان: فدراسيون نگاه ويژه‌اي به شهرستان‌هاي فعال داشته باشد

رييس هيات ژيمناستيك خوزستان گفت: سعي داريم با تجهيز كردن هيات‌هاي شهرستاني، شرايط را براي رشد و پيشرفت هرچه بيشتر ورزشكاران مهيا كنيم.

 

ايرج رشدي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در حال حاضر نزديك به 12 شهرستان استان در اين رشته فعال هستند ولي براي رسيدن به شرايط مطلوب، نيازمند زمان و حمايت اداره‌كل ورزش و جوانان استان هستيم.

 

وي افزود: اكنون با آموزش و پرورش براي استعداديابي تعامل خوبي داريم و از آن‌جا كه ورزش ژيمناستيك براي پايه دوم ابتدايي اجباري شده است، مي‌توانيم از اين طريق نفرات خوبي را شناسايي كرده و جذب اين رشته كنيم.

 

رييس هيات ژيمناستيك خوزستان ادامه‌داد: تاكنون كلاس‌هاي مربيگري و داوري باكيفيتي را در سطح استان برگزار كرده‌ايم و همچنين با ارسال نرم‌افزارها و بوروشورهاي آموزشي به شهرستان‌ها، كمك زيادي به پيشرفت آن‌ها كرده‌ايم.

 

وي تصريح‌كرد: روزهاي پنج‌شنبه و جمعه هر هفته، خانه ژيمناستيك اهواز را در اختيار هيات‌هاي شهرستاني قرار داده‌ايم و آن‌ها مي‌توانند از اين مكان‌ براي آماده‌سازي ورزشكاران خود باتوجه به امكاناتي كه دارد، استفاده كنند.

 

رشدي خاطرنشان‌كرد: تا پيش از ماه مبارك رمضان از هشت شهرستان بازديد كرديم و توانستيم ضعف‌هاي موجود را شناسايي كرده و به سرعت آن‌ها را برطرف كنيم تا نياز شهرستان‌ها را به امكانات به حداقل برسانيم.

 

 

وي افزود: اكنون شهرستان‌هاي آبادان، شوشتر، دزفول و ايذه سالن اختصاصي دارند و انتظار داريم فدراسيون به اين شهرستان‌ها نگاه ويژه‌اي داشته باشد تا آن‌ها نيز بتوانند در مسير پيشرفت قرار گرفته و باتوجه به امكانات مناسب، به كار خود ادامه دهند.

 

رييس هيات ژيمناستيك خوزستان گفت: هيات‌هاي شهرستان‌ها تاكنون به خوبي در كلاس‌هاي آموزشي حضور يافته‌اند و سعي داريم با ادامه‌ي اين روند و به روز كردن اطلاعات آن‌ها، شرايط رسيدن به موفقيت را براي آن‌‌ها هموار سازيم.

ارسال دیدگاه