دفعات بازدید: 1,219

تاریخ انتشار: 1391/06/05 - 1:45

درخشش ماهشهری ها در انتخابي سانداكاران خوزستاني براي اعزام به ليگ‌هاي كشوري

بانوان و آقايان سانداكار خوزستاني براي اعزام به ليگ‌هاي دسته يك و برتر كشور انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، تست انتخابي بانوان در رده ‌سني بزرگسالان براي اعزام به مسابقات ليگ برتر كشور كه 25 آبان در تهران برگزار خواهد شد، روز جمعه (سوم شهريورماه) در آكادمي ووشو اهواز انجام و در هر وزن دو بازيكنان انتخاب شدند.

بر اين اساس در وزن 48- كيلوگرم سارا حاجتي از ايذه و مهتاب ليامي از آبادان و ‌در وزن 52- كيلوگرم كبري عاشوري و ليلا بنداني به ترتيب از آبادان و ايذه شناخته شدند.

هم‌چنين شيما عالي‌محمودي و مهرنوش پوركيان هر دو از ايذه در وزن 56- كيلوگرم و زهره شهپري از ايذه و ستاره رحمانيان از ماهشهر در وزن 60- كيلوگرم براي حضور در مسابقات ليگ برتر كشور معرفي شدند.

در وزن 65- كيلوگرم مرجان سلمان‌پور و زهرا الماسي به ترتيب از اهواز و ايذه و در وزن 70- كيلوگرم مرضيه محمدي و سحر مرادي هر دو از ايذه به ترتيب در اوزان خود به مسابقات ليگ برتر كشور اعزام مي‌شوند.

هم‌چنين تست انتخابي رده ‌سني بزرگسالان آقايان يكم شهريورماه، جهت حضور نمايندگان خوزستان در رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور كه 30 شهريورماه برگزار خواهد شد، انجام و نفرات اعزامي به اين پيكار‌ها شناخته شدند.

در اين مسابقات محمد اعراري از ماهشهر و امين ولي‌پور از صفي‌آباد در وزن 52- كيلوگرم و حميد جاور از ايذه و علي شاوي‌زاده از رامشير در وزن 56- كيلوگرم انتخاب شدند.

در وزن 60- كيلوگرم نيز رامين صباحي از اهواز و ميثم بخشي از صفي‌آباد و در وزن 65- كيلوگرم ميثم شيرازي و هوشنگ شهبازي به ترتيب از ماهشهر و صفي‌آباد براي حضور در رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور معرفي شدند.

هم‌چنين حسن جليزي از شوش در وزن 70- كيلوگرم و سيدرضا موسوي از اهواز و حسن حسين‌حيدري از دزفول در وزن 75- كيلوگرم انتخاب شدند. ممكن است در وزن 70- كيلوگرم يك نفر ديگر نيز اضافه شود.

در وزن 80- كيلوگرم نيز صدرالله‌ رجايي و افشين مختاري به ترتيب از رامهرمز و انديمشك و در وزن 85- كيلوگرم مصطفي حق‌پرست از رامهرمز و سيد‌حسن حيات‌الغيبي از ماهشهر شناخته شدند.

در وزن 90- كيلوگرم نيز عزيز كلانتر از صفي‌آباد و علي‌ رزاقي از اهواز براي حضور در مسابقات ليگ دسته يك كشور به عنوان نمايندگان خوزستان در اين وزن شركت مي‌كنند.

هم‌چنين تست انتخابي رده‌ سني جوانان در بخش آقايان دوم شهريورماه، براي حضور بازيكنان استان در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور كه چهارم آبان ماه در تهران برگزار مي‌شود، انجام شد.

بر اين اساس در وزن 48- كيلوگرم پيمان عراري از شهرك طالقاني و علي عيسوند‌نصيري از صفي‌آباد و در وزن 52- كيلوگرم ايمان پروين و مصطفي رحيمي به ترتيب از صفي‌آباد و شوش انتخاب شدند.

هم‌چنين در وزن 56- كيلوگرم سيدكريم موسوي از رامشير و رسول ايسپره از صفي‌آباد و در وزن 60- كيلوگرم سيدكاظم موسوي از رامشير و عباس بختيار‌ي‌پور از صفي‌آباد معرفي شدند.

محمد گلستاني و محمد افضلي به ترتيب از صفي‌آباد و رامشير در وزن 65- كيلوگرم و رضا احمدپوري از ايذه و فاضل غبيشاوي از ماهشهر در وزن 70- كيلوگرم نيز براي حضور در مسابقات ليگ برتر كشور شناخته شدند.

در وزن 80- كيلوگرم نيز سيداحمد موسوي از ماهشهر انتخاب شد و ممكن است در اين وزن، يك بازيكن ديگر هم به رقابت‌هاي ليگ برتر كشور اعزام شود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • فرحناز

    تاریخ : ۵ - شهریور - ۱۳۹۱

    باارزوی موفقیت برای همه ی ورزشکاران مخصوصا ماهشهری های خونگرم


ارسال دیدگاه