دفعات بازدید: 1,010

تاریخ انتشار: 1391/06/10 - 22:13

باشگاه پتروشيمي بندرامام براي جذب بسكتباليست فراخوان مي‌دهد

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت: امسال نسبت به فصل گذشته، نگاه اصولي و پايه‌اي بيشتري به تيم بسكتبال‌مان خواهيم داشت.

 

محمدحسين ظريف‌كارفرد در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: ‌قصد داريم باتوجه به اين‌كه وزارت نفت در بخش ورزش، بسكتبال را به بندرامام داده است، حركت اصولي‌اي در اين رشته در منطقه خوزستان به ويژه ماهشهر داشته باشيم.

 

وي ادامه‌داد: براي اين‌كه بتوانيم تيم پايه‌اي داشته باشيم و در انتخاب استعدادها و روند آموزشي‌مان به خوبي پيش رويم، قرار است اواخر شهريورماه فراخوان بدهيم.

 

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: ‌طي اين فراخوان، از افرادي كه شرايط بدني و فيزيك جسماني مناسبي دارند ثبت‌نام كرده و زير نظر مربيان مجرب آموزش خواهند ديد.

 

وي افزود: قصد داريم با اين اقدام، بسكتبال را در خوزستان ترويج دهيم تا با يك كار كارشناسي شده در آينده شاهد حضور و موفقيت تيم‌هاي استان در ميادين مختلف ورزشي باشيم.

 

ظريف‌كارفرد در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد شما از اين كار استفاده از بازيكنان بومي در تيم بزرگسالان پتروشيمي بندرامام است؟ گفت: علاقه‌مند هستيم تا نيرو‌هاي بومي بيشتري در تيم حضور داشته باشند و اگر در بين بسكتباليست‌هاي استان، بازيكني از توانايي لازم برخوردار باشد، او را انتخاب مي‌كنيم.

 

وي افزود: ما قصد داريم در بازي‌هاي آسيايي حضور داشته باشيم و از نام كشور دفاع كنيم، پس بايد از بازيكناني بهره ببريم كه ما را در رساندن به اين هدف كمك كنند و در انتخاب بازيكنان اولويت را به توانايي‌هاي بازيكن بدهيم. 

 

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام در ادامه به حضور مهران حاتمي به عنوان سرمربي در اين تيم اشاره و بيان‌كرد:‌ او پيش از اين‌كه همراه تيم‌ملي جوانان به بازي‌هاي آسيايي برود، با هماهنگي يكديگر كارهاي مربوط به تيم و جذب بازيكنان مورد نياز را انجام داده‌ايم.

 

وي از جذب مهدي كامراني خبر‌داد و اظهار‌كرد: كامراني يكي از بازيكناني است كه تيم ما امسال جذب كرده و با او قرار يك ساله نيز به ثبت رسانده‌ايم ولي اسامي ساير بازيكناني كه تيم براي اين فصل به خدمت گرفته است را بعدا اعلام مي‌كنيم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • علی مسعودی

    تاریخ : ۱۳ - خرداد - ۱۳۹۴

    باسلام وخسته نباشید خدمت شما میخواستم بگم که من بازیکن شهرستان خرم اباد هستم که با1/84متولد1379 میخواستم بدونم با این شرایت ایا میشه زمان تست تیم روبدونم


ارسال دیدگاه