دفعات بازدید: 2,145

تاریخ انتشار: 1391/06/26 - 14:12

حامد آفاق به تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پيوست

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام از جذب حامد آفاق خبر داد.

مهران حاتمي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين تيم با حامد آفاق و مهدي كامراني كه هر دو از بازيكنان فصل گذشته تيم مهرام هستند، ‌قرارداد يكساله ثبت كرده است.

وي ادامه‌داد: ما با بازيكنان خوبي مثل محمد زارعي از زنجان، خبازان از دانشگاه آزاد، علي جمشيدي از شهركرد نيز قرارداد يكساله بسته‌ايم و البته به دنبال اين هستيم تا با بازيكناني كه جذب كرده‌ايم حداقل قرارداد دو يا سه ساله ببنديم.

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: از بازيكنان بومي نيز در تيم استفاده مي‌كنم و اكنون يعقوب شلوكي از نفت اميديه و علي دورقي از ملي‌حفاري اهواز را جذب كرده‌ايم. به بازيكنان بومي اعتقاد دارم زيرا اگر اعتقاد نداشتم، اين بازيكنان را جذب نمي‌كردم.

وي درباره جذب بازيكنان خارجي خاطرنشان‌كرد: ‌ما به دنبال جذب فقط يك بازيكن خارجي هستيم و هر بازيكني كه بهتر باشد را خواهيم گرفت اما هنوز مشخص نيست كه اين بازيكن از كدام كشور است.

حاتمي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به نايب قهرماني پتروشيمي بندرامام در فصل گذشته، سياست‌گذاري باشگاه امسال كسب چه جايگاي است؟ گفت: ‌هر فصل شرايط خود را دارد ولي ما نيز سعي مي‌كنيم جايگاه خوبي به دست آوريم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه يك هفته است كه تمريناتمان را آغاز كرده‌ايم، افزود: تمرينات خوب و راضي‌كننده‌اي داشته‌ايم و در اين ماه و 10 روز ديگري كه تا شروع مسابقات ليگ مانده است به تمرين مي‌پردازيم و در صدد هستيم چهار، پنج ديدار تداركاتي نيز برگزار كنيم.

سرمربي تيم پتروشيمي بندرامام ادامه‌داد: البته با بسته‌شدن نهايي تيم‌مان مشخص مي‌كنيم كه ديدارهاي تداركاتي‌مان را با چه تيم هايي برگزار مي‌كنيم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه از چه تيم‌هايي پيشنهاد مربيگري داشتيد، عنوان‌كرد: تيم دانشگاه آزاد از من خواست در اين تيم بمانم ولي قبول نكردم.

ارسال دیدگاه