دفعات بازدید: 1,948

تاریخ انتشار: 1391/06/28 - 2:06

تيم‌هاي ورزشي خوزستان صاحب اسپانسر مي‌شوند

استاندار خوزستان با اشاره به جذب اسپانسر براي چند تيم ليگ برتري استان، گفت: تيم‌هاي هندبال فولاد اكسين و بسكتبال نفت اميديه امسال در ليگ برتر مي‌مانند.

سيدجعفر حجازي در حاشيه جلسه اتاق فكر ورزش كه روز گذشته (26 شهريورماه) در استانداري استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهاركرد: موضوع مربوط به تيم‌داري فولاد اكسين و ماندن اين تيم در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور دو هفته پيش در جلسه‌اي كه در اين زمينه داشتيم مطرح و تكليف اسپانسرهاي جديد درباره اين موضوع مشخص شد.

وي افزود: همچنين مشكل تيم بسكتبال نفت اميديه براي حضور در ليگ برتر امسال به صورت موقت برطرف شده و اين تيم امسال در ليگ برتر شركت مي‌كند.

استاندار خوزستان با بيان اين‌كه تمام تلاش‌مان را طي دو هفته آينده مي‌كنيم تا هيچ تيمي از استان بدون اسپانسر نماند، خاطرنشان‌كرد: معتقدم هنوز اين ظرفيت وجود دارد و اگر لازم باشد در اين زمينه از سوي مركز و وزيران اقدام مي‌كنيم. مطمئنم اين امر شدني است و خيلي نگران اين موضوع نيستم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه قرار است طي اين هفته در خصوص عملكرد تيم‌هاي ليگ برتري استان نيز جلسه‌اي با سرمربي، كادر فني و هيات مديره اين باشگاه‌ها برگزار كنيم، گفت: اين دو تيم تاكنون نتايج خوبي را كسب نكرده‌اند، در حالي كه مربي‌هاي خوبي را نيز در اختيار دارند. قصد داريم با برگزاري اين جلسه اين تيم‌ها را از نظر روحي و معنوي بيشتر تقويت كنيم تا در هفته‌هاي آينده بتوانند نتايج بهتري كسب كند.

حجازي عنوان‌كرد: اگر اين تيم‌ها در نيم‌فصل اول نتوانند خود را جزو 10 تيم اول قرار دهند، به طور يقين در نيم‌فصل دوم با توجه به اين كه امسال چهار تيم از ليگ برتر سقوط مي‌كنند براي ماندن در ليگ برتر  كارشان بسيار سنگين‌تر خواهد شد.  اكنون نگران آن هستيم كه مشكلي در اين خصوص گريبان‌گير تيم‌هاي ما نشود.

وي با اشاره به تجليل از مربيان ورزشكاران مدال‌آور خوزستان، خاطرنشان‌كرد: در اين جلسه قرار شد با توجه به اين‌كه ما جوايزي را براي ورزشكاران مدال‌آور در نظر گرفته‌ايم، دستورالعملي نيز در خصوص مربياني كه از ابتدا تا انتها به قهرمان شدن يك ورزشكار كمك مي‌كنند، تهيه شود تا درجلسه آينده، آن را به تصويب برسانيم.

استاندار خوزستان بيان‌كرد: ‌در اين جلسه در خصوص تيم‌هايي كه در گذشته اسپانسر داشتند ولي در حال حاضر اسپانسرهاي آن‌ها توان حمايت از تيم‌ها را ندارند صحبت كرديم و قرار شد اسپانسرهاي جديد را شناسايي كنيم تا بتوانيم حمايت‌هاي لازم از تيم‌ها را انجام دهيم.

وي اظهاركرد:‌ قصد داريم با توجه به اين‌كه ورزشكاران از دوران نوجواني و جواني وارد عرصه ورزش شده و به سمت قهرماني مي‌روند و با بالاتر رفتن سن‌شان از گردونه رقابت‌ها خارج مي‌شوند، مسايل معيشي، اشتغال، مسكن و بيمه آن‌ها را مدنظر قرار دهيم و مشكلاتي كه در اين زمينه براي آن‌ها وجود دارد، رفع كنيم.

حجازي تصريح‌كرد: ‌قرار است در خصوص اين مسايل، صندوق حمايت از ورزشكاران را تاسيس كنيم تا به‌وسيله اين صندوق بتوانيم كمبودها را پوشش دهيم.

وي با بيان اين‌كه قصد داريم هفته آينده جلسه‌اي با مركز صدا و سيما خوزستان برگزار كنيم، افزود: در اين جلسه مي‌خواهيم در خصوص افزايش پوشش خبر و مسابقات ورزشي و چگونگي افزايش برنامه‌هاي خبري صحبت كنيم كه فكر مي‌كنم در صورت جمع‌بندي اين مشكل نيز مشكلات موجود در ورزش استان حل خواهند شد.

ارسال دیدگاه