دفعات بازدید: 730

تاریخ انتشار: 1391/06/30 - 0:58

تيم بسكتبال نفت اميديه براي حضور در ليگ برتر بلاتكليف است

سرمربي تيم بسكتبال نفت اميديه گفت: با اين‌كه زمان زيادي تا آغاز مسابقات باقي‌نمانده است ولي ما هنوز براي شركت در ليگ برتر بلاتكليف هستيم.

رضا آلبوفتيله در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد:‌ شوراي عالي ورزش شركت نفت با حضور ما در ليگ برتر امسال مخالفت كرده‌ و مي‌گويند كه از تيم‌هاي نفتي بايد يك تيم در رقابت‌هاي ليگ برتر شركت كند.

وي ادامه‌داد:‌‌ آن‌ها اذعان دارند با توجه به حمايت از تيم پتروشيمي بندرامام، ديگر نمي‌توانند از نفت اميديه نيز در مسابقات ليگ برتر حمايت كنند.

سرمربي تيم بسكتبال نفت اميديه عنوان‌كرد:‌ مديرعامل شركت نفت و گاز آغاجاري نيز براي حضور ما در ليگ برتر بسيار تلاش كرده كه متاسفانه تا‌كنون به نتيجه‌اي نرسيده است.

وي با بيان اين‌كه تكليف ما بايد هر چه زودتر مشخص شود، خاطرنشان‌كرد: ‌اگر نتوانيم در ليگ برتر شركت كنيم، با توجه به اين‌كه ليگ دسته يك نيز 15 روز ديگر آغاز مي‌شود،حضور در اين ليگ را هم از دست مي‌دهيم.

آلبوفتيله با اشاره به اين‌كه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرين كرده و تيم خود را براي حضور در ليگ برتر آماده مي‌كنيم، ادامه‌داد: ما تيم‌مان را براي ليگ برتر بسته‌ايم و به اين قانعيم كه با حداقل بودجه در رقابت‌ها شركت كنيم.

وي با اشاره به صحبت‌هاي اخير استاندار خوزستان مبني بر اين‌كه تيم نفت اميديه امسال در ليگ برتر شركت خواهد كرد، گفت: به ما گفته شده كه در ليگ دسته يك شركت كنيم و از صحبت‌هاي استاندار بي‌اطلاع هستم؛ ولي اگر استاندار خوزستان در اين زمينه به ما كمك كند ما مي‌توانيم در ليگ برتر حضور يابيم و مشكل ما حل مي‌شود.

ارسال دیدگاه