دفعات بازدید: 2,905

تاریخ انتشار: 1391/06/30 - 14:11

رييس كميته‌ي آمادگي جسماني و ايروبيك خوزستان: نبايد تبديل فدارسيون به انجمن را يك نقطه ضعف بدانيم

مسوول كميته‌ي آمادگي جسماني و ايروبيك خوزستان گفت: ‌كميته‌هاي آموزش براي شناسايي هر چه بيشتر اين رشته نقش موثري دارند.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان، بتول عساكره در اولين نشست مشترك روساي هيات‌‌هاي ورزش همگاني، مسوولان كميته‌هاي آمادگي جسماني و ايروبيك، مديران باشگاه‌ها، مربيان و داوران خوزستان كه امروز، 30 شهريورماه برگزار شد، اظهاركرد:‌ تبديل شدن فدارسيون به انجمن را نبايد يك نقطه ضعف دانست، بلكه اميدواريم اين تغييرات سازنده موجب پيشرفت هر چه بيشتر اين رشته شود.

وي افزود: اين رشته بعد از فوتبال يكي از رشته‌هاي پرطرفدار در بين عموم است، به همين دليل براي سازماندهي كردن رشته‌ي آمادگي جسماني و ايروبيك بايد تلاش‌هاي گسترده‌اي به كارگرفته شود تا ورزشكاران بيشتري به اين خانواده اضافه شوند.

رييس كميته آمادگي جسماني و ايروبيك خوزستان در خصوص برنامه‌هاي هيات استان براي 6 ماه دوم امسال، گفت: ثبت‌نام دوره‌هاي آموزش ما براساس سياست‌هاي فدراسيون ورزش‌هاي همگاني تغيير كرده و ما اين تغييرات را به صورت آيين‌نامه به تمامي شهرستان‌ها ارسال كرده‌ايم.

وي تصريح‌كرد: در بحث آموزش نيز كلاس‌هاي مربيگري درجه 3 به 2 آمادگي جسماني را براي بانوان برگزار مي‌كنيم و در مهرماه نيز نخستين دوره درجه‌ي 2 آقايان را نيز برگزار خواهيم كرد.

عساكره ادامه‌داد: ‌همچنين برگزاري دوره‌هاي بازآموزي ويژه مربيان و داوران در 2 بخش آقايان و بانوان را در دستور كار داريم تا بتوانيم آن‌ها را با علم روز اين ورزش‌ آشنا كنيم.

وي گفت: يكي از مهمترين اهداف اين كميته حضوري قدرتمند در مسابقات قهرماني كشور است كه متاسفانه در اين يكي دو سال اخير نتوانسته‌ايم مقام بياوريم ولي اميدواريم در اين رقابت‌ها با كيفيت بالاتري حضور يابيم.

رييس كميته آمادگي جسماني و ايروبيك خوزستان افزود: در شهرستان‌هاي مختلف مسابقاتي را برگزار مي‌كنيم و در اين خصوص نيز آيين‌نامه و دستورالعمل‌هاي لازم به شهرستان‌ها ابلاغ مي‌شود.

وي ادامه‌داد: برگزاري مسابقات آمادگي جسماني ويژه ارگان‌ها و سازمان‌هاي دولتي از ديگر برنامه‌هاي ما در ماه‌هاي آينده است. همچنين اين رقابت‌ها در سطح باشگاه‌هاي خصوصي اهواز انجام مي‌شود.

عساكره خاطرنشان‌كرد: ‌در اين چند سال اخير برخي از مديران باشگاه گله داشتند كه چرا مسابقات باشگاه‌هاي خصوصي به صورت مستقل انجام نمي‌شود به همين منظور امسال در آبان ماه براي اين باشگاه‌ها مسابقاتي را در سطح بانوان استان انجام مي‌دهيم.

وي ادامه‌داد: همچنين قصد داريم با همكاري آموزش و پرورش مسابقات آمادگي جسماني دانش‌آموزي را در رده‌هاي سني 13 تا 19 سال برگزار كنيم و در ادامه نيز مسابقات آمادگي جسماني ويژه دانشجويان در رده‌سني 19 تا 30 سال و برگزاري مسابقات قهرماني استان نيز از ديگر برنامه‌هاي ما در 6 ماه دوم سال محسوب مي‌شود.

رييس كميته آمادگي جسماني و ايروبيك خوزستان بيان‌كرد: ‌تاكنون نيز مسابقات ايروبيك حرفه‌اي آقايان برگزار نشده است و سعي داريم اين مسابقات را برگزار كنيم و همچنين در رده‌ي پيشكسوتان نيز مسابقات ماراتن ايروبيك را در 20 آبان ماه برگزار كنيم.

وي خاطرنشان‌كرد: ‌رقابت‌هاي ايروبيك و استپ نيز كه قرار است 6 مهرماه در بخش بانوان انجام شود تاكنون به خوبي مورد استقبال قرار گرفته است. همچنين برگزاري مسابقاتي چهارجانبه كشوري ويژه آقايان در رشته‌ي آمادگي جسماني و ايروبيك را در دستور كار خود داريم.

عساكره گفت:‌ در بخش فعاليت‌هاي توسعه كميته‌ي آمادگي جسماني و ايروبيك در بخش اول سعي داريم سايت اين كميته را راه‌اندازي كنيم تا مسوولان كميته‌ها بانك اطلاعاتي دقيقي را داشته باشند و بتوانند از آن در جهت توسعه اين رشته استفاده كنند.

وي افزود: برگزاري كارگاه‌ استعداديابي ويژه‌ي نوجوانان و برگزاري همايش‌هايي در خصوص رشته‌هاي تحت پوشش از ديگر برنامه‌هاي ما در 6 ماه دوم سال جاري است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • شعبانی

    تاریخ : ۳۱ - شهریور - ۱۳۹۱

    باسلام خدمت مدیریت سایت ورزشی (آقای کاظمی نزاد) چرا نظرات مهم را تآیید نمیکنید؟
    یا به قول آقای امیر عساکره نظرات را قیچی میکنید؟خواهشا نظرات خصوصآمهم را تآیید کنید البته اگر تلاش شما برای پیشبرد ورزش ماهشهر میباشد..با تشکر.


  • یاسمن

    تاریخ : ۱ - مهر - ۱۳۹۱

    آقای کاظمی نژاد نهایت تشکر سپاس و قدردانی را از شما داریم
    بخاطر شجاعت و سانسور همیشگی نظرات و انتقادات سازنده


  • سیما

    تاریخ : ۳ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام سیماهستم.می خواستم در مورد ورزش تیراندازی با کمان در ماهشهر بنویسید و اینکه تیرانداز ماهشهر بدون مربی و فقط با سعی و تلاش وعلاقه خودش در حال حاضر نفر 16مسافت 30متر و نفر 7مسابقات 70 متر شده که واقعا جای تشویق داره و زمانی که شهرهای دیگه استان به ایشان پیشنهاد عضویت در تیمشان را دادند قبول نکرد و فقط با نام ماهشهر تیر میزنه و جالبتر اینکه کسی هم از ایشان حمایت نمیکنه و زمانیکه من برای آموزش رفتم خدمتشون با روی باز استقبال کردند ولی به دلیل اینکه من خانوم هستم گفتند حراست درمانگاه نفت مجوز تربیت بدنی را میخواهد در حالی که در تمام ایران در رشته تیراندازی خانوم و آقا با هم تمرین کرده و مسابقه تیمی میدهند.اگر برای شما امکان دارد مورد را از طریق تربیت بدنی دنبال کنید تا بتوانیم از حضور این ورزشکار گمنام که در حال تلاش برای مطرخ نمودن نام هییت تیروکمان ماهشهر مباشد استفاده لازم را ببریم.محل تمرین ایشان در حال حاضر درمانگاه شهید بهشتی(درمانگاه نفت)ساعت 19 تا 21 روزهای زوج می باشد. با تشکر


ارسال دیدگاه