دفعات بازدید: 752

تاریخ انتشار: 1391/07/04 - 17:12

تیم صنایع ماهشهر درگیر سیاستهای شورای راهبردی برای جذب بازیکن است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد پس از چند هفته تمرین با هشت بازیکن قرارداد امضاء کرده و هنوز به دنبال قطعی کردن آخرین بازیکن سهمیه ملی خود ، یک بازیکن سهمیه جوانان و بازیکن خارجی است. موسی نبی پور، محمد جمشیدی، کرم احمدیان، اشکان خلیل نژاد، علی مولایی، وحید دلیرزهان، صالح فروتن و سعید محمدی با حضور در دانشگاه ، پس از چند سال چهره کاملا جدیدی به این تیم دادند.
 حاجیان و زرقی در مهرام تیم بسکتبال مهرام تهران که تمام تمرکز خود را بر روی بازیهای جام باشگاههای آسیا گذاشته، برای فصل بعد تا به حال تنها با وحید حاجیان بازیکن فصل قبل پتروشیمی و فرید زرقی بازیکن سابق شهرداری گرگان به توافق رسیده است. زرقی دو سال قبل نیز در تیم مهرام عضویت داشت. مهرامی ها بیشتر بازیکنان جوان سال قبل خود را برای فصل آینده نیز در اختیار دارند.
 3 مصدوم در ترکیب زنجان تیم بسکتبال شهرداری زنجان شب گذشته با محمدرضا قربانی بازیکن سابق آ.اس شیراز قرارداد بست و به این ترتیب تعداد بازیکنان این تیم با حضور پویا تاجیک، آرن داودی، سعید داورپناه،علی باهران، مهدی اسماعیلی، رامین هنرمند، آرمان زنگنه، فرهاد صبوری، محمد اوجاقی و محمدرضا قربانی به ده بازیکن رسید. از زنجان خبر می رسد که در حال حاضر سه بازیکن این تیم با مصدومیت مواجه بوده و طی 20 روز آینده به تمرینات باز می گردند.

 پویا تاجیک که اواخر فصل گذشته به جراحی مچ پا پرداخت هنوز در حال گذراندن دوران پس از مصدومیت خود است. آرن داودی با توجه به مصدومیت در جریان بازیهای تیم ملی به 20 روز زمان نیاز دارد و فرهاد صبوری بازیکن جوان تیم نیز از ناحیه مینیسک پا دچار مصدومیت شده است. *جنوبی ها همچنان درگیر حضور در لیگ هر چند تیمهای نفتی جنوب با حضور در جلسه لیگ از شرکت در فصل جدید بازیها مطمئن بودند اما هنوز از تیم نفت امیدیه و گرفتن مجوز نهایی این تیم خبری نیست. تیم صنایع ماهشهر درگیر سیاستهای شورای راهبردی برای جذب بازیکن است و حاجتی مدیرعامل حفاری نیز حضور در لیگ بسکتبال را منوط به تصمیم نهایی در جلسه هفته آینده دانست تا به این ترتیب امسال نیز کار چند تیم به هفته های آخر پیش از شروع لیگ بکشد

ارسال دیدگاه