دفعات بازدید: 936

تاریخ انتشار: 1391/07/10 - 23:22

سرمربي تيم ووشو بانوان خوزستان: اعتماد به نفس بازيكنان تيم پايين است

سرمربي تيم ووشو بانوان خوزستان پس از شكست اين تيم در دور دوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: متاسفانه در برابر دانشگاه آزاد شكست خورديم كه نمي‌توان گفت بازيكنان ضعيف عمل كردند ولي بايد بيشتر كار كنند.

 

سعاد كائني در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: ‌تيم دانشگاه آزاد با قراردادهاي كلان بيشتر از بازيكنان تيم‌ملي استفاده مي‌كند. البته ناداوري نيز در اين ديدار به چشم مي‌خورد.

وي با بيان اين‌كه برخي بازيكنان ما منتخب تيم‌ملي هستند ولي رقيب‌مان سرسخت بود، عنوان‌كرد: از عملكرد بازيكنان راضي هستم. البته دو بازيكن اصلي ما به دليل آسيب‌ديدگي در اين رقابت حضور نداشتند.

سرمربي تيم ووشو خوزستان اظهاركرد: تيم استان با 12 سانداكار و 8 تالوكار در اين رقابت‌ها شركت مي‌كند كه همه بومي هستند و ما به دليل نداشتن بودجه نتوانستيم نيروي غيربومي جذب كنيم.

وي درخصوص برنامه اين تيم در ادامه رقابت‌ها گفت: 27 مهرماه به مصاف ماهان اصفهان و قزوين در تهران مي‌رويم. اردوهاي ما سه روز در هفته در آكادمي ووشو اهواز انجام مي‌شود. تيم ما از بازيكنان قدرتمندي برخوردار است و از نظر تكنيك و تاكتيك از تيم‌هاي ديگر كم نداريم ولي اعتماد به نفس بازيكنان ما خيلي پايين است و بايد بيشتر در اين زمينه كار كنيم. از چند مشاور در اين زمينه استفاده خواهيم كرد تا بتوانيم اين ضعف را رفع كنيم.

به گزارش ايسنا، رقابت‌هاي ليگ برتر ووشو بانوان با شركت 11 تيم در دو گروه پنج و شش تيمي انجام مي‌شود. تيم خوزستان در دور اول مسابقات با قرعه استراحت رو به رو شد و در دور دوم نيز به دانشگاه آزاد باخت.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • غلامرضا

    تاریخ : ۱۲ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام خدمت زحمت کشان ورزش استان وشهرستان اگر مسئولین شهرستان پشتوانه ورزشی را بیشتر کنند و به ورزشهای رزمی بیشتر توجه کنند مطمئنا رشد قابل توجه ای همچون گذشته که تیم های کاراته .جودو. ووشو. تکواندو و دیگر ورزشهای رزمی را اسپانسر می کردند و مسئولین مربوطه مدالها و احکام های قهرمانی آنها را در ویترین های خود دارن توجه کاملتری بهع این ورزشها بنمایند باور داشته باشید که دوباره قهرمانی های بیشتری به بار خواهند آورد. با آرزوی موفقیت بیشتر ارادت مند شما k.l


ارسال دیدگاه