دفعات بازدید: 1,407

تاریخ انتشار: 1391/07/10 - 23:28

ماهشهر نایب قهرمان مسابقات دوچرخه سواری خوزستان شد

مسابقات قهرماني دوچرخه‌سواري استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته نيروي انتظامي برگزار شد و با قهرماني تيم اهواز به پايان رسيد.

حسين سالمي، رييس هيات دوچرخه‌سواري استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين رقابت‌ها امروز (دهم مهرماه) در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به ميزباني اهواز برگزار شد.

وي بيان‌كرد:‌ در رده ‌سني نوجوانان دانيال روسي از شوش قهرمان شد، محمد پورميري از اهواز در مكان دوم ايستاد و فريد كاظمي‌خواه از مسجدسليمان سوم شد.

رييس هيات دوچرخه‌سواري خوزستان به برترين‌هاي رده ‌سني جوانان اشاره كرد و گفت: مهدي فرطوسي،‌ سيدعلي هواشم و مجيد جدباوي هر سه از اهواز به ترتيب در مكان‌هاي اول تا سوم ايستادند.

وي عنوان‌كرد: در رده ‌سني بزرگسالان نيز محمد كاظمي‌نژاد از شوش مقام قهرماني را ازآن خود كرد و خليل و جليل زنگويي هر دو از ماهشهر عنوان‌هاي دوم و سوم را به دست آوردند.

سالمي درباره سطح اين رقابت‌ها اظهار‌كرد: اين مسابقات از سطح كيفي بالايي برخوردار بود و بازيكناني كه در اين پيكارها حضور داشتند، از بهترين دوچرخه‌‌سواران استان بودند.

وي به تيم‌هاي برتر اين رقابت‌ها اشاره كرد و گفت: تيم اهواز اول شد و تيم‌هاي ماهشهر و شوش به ترتيب در جايگاه‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

رييس هيات دوچرخه‌سواري خوزستان خاطرنشان‌كرد: برترين‌هاي هر سه رده ‌سني به رقابت‌هاي كشوري كه ماه آينده در تهران برگزار خواهد شد، اعزام مي‌شوند.

وي بيان‌كرد: هم‌چنين برترين‌هاي رده ‌سني نوجوانان، در مسابقات المپياد خوزستان كه از چهارم آبان‌ماه به مدت دو روز در اهواز انجام مي‌شود، شركت مي‌كنند.

ارسال دیدگاه