دفعات بازدید: 2,312

تاریخ انتشار: 1391/07/10 - 23:32

کاظمی نژاد:ما برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برنامه ریزی کردیم

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر کاظمی نژاد مدیرعامل باشگاه شاهین ندسا ماهشهر  در مصاحبه با خبرنگار روزنامه آوای خوزستان افزود : امسال برای کسب عنوان قهرمانی برنامه ریزی های مناسبی را انجام دادیم و در همین راستا کادر مدیریتی ، کادر فنی و بازیکنان تیم هم قسم شدن تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

ایشان در ادامه افزود : وضعیت و ترکیب تیم با جایگزینی بازیکنانی جوان و مستعد بسیار تغییر کرده  و خدا را شکر این تیم در شرایط مطلوبی به سر میبرد ضمن اینکه برای آماده سازی تیم بازیهای تدارکاتی خوبی را با تیم های منتخب جوانان صنایع پتروشیمی ، شهرداری ماهشهر ، نفت امیدیه و استقلال ماهشهر انجام دادیم.

مدیرعامل تیم شاهین ندسا ماهشهر از انتخاب بابک دوانی به عنوان سرمربی خبر داد و افزود : به هر حال این تصمیم بنده و کادر مدیریتی تیم بود که آقای بابک دوانی مربی با سابقه و موفق شهرستان بندر ماهشهر به عنوان سرمربی تیم انتخاب گردد و بنده نیز ضمن اعتقاد داشتن به این مربی جوان مطمئن هستم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان موفق خواهد بود و نتیجه لازم را خواهد گرفت و تا به اینجا ایشان با انتخاب بازیکنان و تمرینات مستمر این مهم را به تحقق رسانده است.

کاظمی نژاد در پایان اظهار کرد که انشالله بتوانیم با توکل به خدای منان ، همت بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمایت های مسئولین شهرستان ماهشهر بتوانیم تیم با قدمت و ریشه دار شاهین ندسا ماهشهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • احمدی

    تاریخ : ۱۲ - مهر - ۱۳۹۱

    با سلام
    اینجانب به عنوان یکی از ساکنین ماهشهر از زحمات جناب آقای کاظمی نژاد برای ورزش ماهشهر کمال تشکر را دارم و امیدوارم با تلاش ایشان تیم شاهین ندسا عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند. موفق باشید.


  • فاطیماعلیدوست

    تاریخ : ۱۴ - مهر - ۱۳۹۱

    اقای کاظمی خوبه عکستو گذاشتی..اصلافکرنمیکردم به این زشتی باشی…شنیده بودم زشت چهره هستی ولی فکرنمیکردم تااین حد………


  • علی رضا راشدیان

    تاریخ : ۱۵ - مهر - ۱۳۹۱

    با آرزوی موفقیت برای چهره جوان و پرتلاش ورزش ماهشهر


ارسال دیدگاه