دفعات بازدید: 753

تاریخ انتشار: 1391/07/10 - 23:37

تیم ها و نفرات برتر رقابت های پتروشیمی های ایران معرفی شدند

رقابت های سراسری شرکت های پتروشیمی کشور امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید .

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز ، مسابقات سراسری پتروشیمی های ایران با حضور 15 تیم که از روز گذشته به میزبانی پتروشیمی شازند اراک آغاز شده بود امروز با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید .

قسمت تیمی مسابقات با حضور 15 تیم و در چهار گروه برگزار شد که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کردند که در فینال این مسابقات تیم عملیات غیر صنعتی با پیروزی 3 بر 1 مقابل پتروشیمی تبریز به عنوان قهرمانی دست یافت و پتروشیمی تبریز دوم شد . در دیدار رده بندی پتروشیمی بندرامام موفق شد 3 بر 2 پتروشیمی تندگویان را شکست داد و برسکوی سوم ایستاد .

در رقابت های انفرادی 61 بازیکن حضور داشتند که چهار بازیکن برتر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند . در این مرحله ابتدا حامد عسگری از پتروشیمی خراسان موفق شد منصور علوی قهرمان دوره گذشته این مسابقات از شرکت عملیات غیرصنعتی را مغلوب کند و در دیداری دیگر هدایت الله فرهادی از پتروشیمی بندرامام با حساب 3 بر 1 قربانعلی زلفی از عملیات غیر صنعتی را شکست داد تا ضمن راه یابی به فینال ، دومین فینالیست دوره قبل این رقابت ها از راه یابی به فینال بازدارد . در بازی فینال حامد عسگری با نتیجه 3 بر 1 از سد هدایت الله فرهادی گذشت تا به عنوان قهرمانی دست یابد . فرهادی دوم شد و زلفی و علوی مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند .

رده بندی نهایی هشت تیم برتر مسابقات  :

1 – عملیات غیر صنعتی 2- پتروشیمی تبریز 3-  پتروشیمی بندرامام 4- پتروشیمی تندگویان 5- پتروشیمی فجر 6- پتروشیمی نوری 7- پتروشیمی شازند 8- پتروشیمی بوعلی سینا 

رده بندی نهایی انفرادی :

1 – حامد عسگری (خراسان) 2- هدایت الله فرهادی ( بندرامام )   3- سید منصور علوی و قربانعلی زلفی ( عملیات غیرصنعتی ) 5- محمدداودی راد ( فجر ) 6- هانی رئیسی ( تندگویان ) 7- علیرضا ضرغامپور ( تبریز ) 8- احمد شکیبی نسب ( نوری )  

ارسال دیدگاه