دفعات بازدید: 731

تاریخ انتشار: 1391/07/12 - 13:06

تکابی : ذوب آهن تیم هم بدهد ما قبول نمی کنیم!

سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان گفت: متأسفانه توزیع سرمایه بین رشته های ورزشی ناعادلانه است و مدیران نسبت به اختصاص بودجه بین ورزش های مختلف فرق می گذارند.

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر نگرش مدیران ورزش به غیر از فوتبال تغییر کند و توزیع بودجه مطابق خروجی ها و عملکردها باشد بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که تکلیف ذوب آهن در لیگ برتر تنیس روی میز چه می شود، گفت: وضعیت آنها مشخص نشده است هر چند اگر آنها حاضر شوند امسال تیمی هم بدهند ما راغب نیستیم این اتفاق بیفتد. 

تکابی دربیان علت این امر توضیح داد: به نظر من مدیران باشگاه ذوب آهن بین تیمها تبعیض قائل می شوند بیشتر امکانات آنها صرف فوتبال می شود درصورتی که خروجی فوتبال صفر است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر آن هستیم که حامی مالی جذب کنیم تا اصفهان بدون تیم نماند حتی اگر اسپانسر هم پیدا نکردیم با نام هیئت تنیس روی میز اصفهان درلیگ پینگ پنگ حضور می یابیم.

تکابی درباره محمد فرقدانی، بازیکن ارزنده تنیس روی میز اصفهان گفت: فرقدانی بازیکن بسیار خوبی است و فکر می کنم به جایگاه اصلی اش نرسیده است حق اوست که جزو 4نفر برتر تیم ملی باشد و پتانسیل آن را دارد که در بهترین  تیم های داخلی و حتی خارجی بازی کند.

وی افزود:  به دنبال این هستیم که او را به یکی از تیم های صاحب نام سوپر لیگ بفرستیم و احتمال این امر بسیار زیاد است.

*مدیران عادت دارند مشکلات را بر گردن بودجه بگذارند
 
سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان اظهار کرد:  یکی از ضعف های مدیران ورزش این است  که همه مشکلات  را برگردن  بودجه می گذارند و این در حالی است  که یک مدیر خوب مدیری است که بودجه لازم را فراهم کند، اولویت ما این است که به دنبال تدوین یک اساسنامه برای یک سازمان اقتصادی هستیم و فکر می کنم اگر این کار اتفاق بیفتد بسیاری از مسائل  اقتصادی حل شود.

 وی که تازه به سمت فعلی خود در آمده است درباره فعالیتهایش گفت:  اولین اقدامی که انجام داده ایم تشکیل کمیته فنی قوی ای است  که همه روي اين تصمیمات آنها اختلاف نظر نیز دارند در مدت 11 روزی که بر سر کار آمده ام دو بار جلسه برگزار کرده ایم که هر کدام بالای 5 ساعت طول کشیده است بیشتر تصمیمات را در همین جا می گیریم.

*به دنبال  همگانی کردن پینگ پنگ هستیم

 مهدی تکابی  از یک اقدام جدید برای ورزش پینگ پینگ خبر داد و گفت:  یکی از طرح های ما این است  که می خواهیم برای اولین بار در تاریخ پینگ پنگ ایران به برنامه همگانی پینگ پنگ توجه کنیم که این اقدام بی سابقه است.

 وی در پایان  اعلام کرد:  برای انتخاب رئیس هیئت تنیس روی میز  اصفهان به زودی مراسم انتخاباتی برگزار می شود و تا زمانی که ببینیم شخص قوی تری نسبت به من برای این سمت و جود دارد در انتخابات حاضر نمی شویم در غیر این صورت به وظیفه ام عمل می کنم.

ارسال دیدگاه