دفعات بازدید: 971

تاریخ انتشار: 1391/07/15 - 1:57

سومی ماهشهردر مرحله دوم ليگ دو و ميداني خوزستان

مرحله دوم مسابقات ليگ باشگاه‌هاي دو و ميداني خوزستان با قهرماني تيم مقاومت هويزه به پايان رسيد.

 

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، اين رقابت‌ها روز چهارشنبه (12 مهرماه) در اهواز برگزار شد كه مقاومت هويزه در مكان نخست ايستاد و تيم‌هاي ايذه و ماهشهر به ترتيب عنوان‌هاي دوم و سوم را ازآن خود كردند.

 

در ماده 100 متر صادق سياحي از مقاومت هويزه، در 200 متر سيد‌احمد موسوي از همين تيم، در 400 متر منصور عفري‌ از اداره ورزش و جوانان ايذه، در 800 متر احسان رحيمي از باغملك همگي در جايگاه نخست قرار گرفتند.

 

هم‌چنين در ماده 1500 متر قاسم فريسات از ماهشهر، در 5000 متر رضا حاتمي از ايذه، در 3000 متر پياده‌روي امير بيگدلي از اهواز، در 110 متر بامانع محمد ساكي از مقاومت هويزه و 400 متر بامانع احمدرضا خنفري از ماهشهر، همگي  عنوان قهرماني را به دست آوردند.

 

در پرتاب وزنه و ديسك نيز محمد حرداني و ميلاد جادري هر دو از اهواز، در پرتاب نيزه محمدرضا ساكي از مقاومت هويزه، در پرش‌ طول محسن مختاري از خرمشهر، در پرش سه‌گام امير هزامي از اهواز و در پرش ارتفاع امير مجدمي از خرمشهر همگي قهرمان شدند.

 

هم‌چنين در ماده چهار در 400 متر، تيم ايذه اول شد و تيم‌هاي مقاومت هويزه و ماهشهر به ترتيب در جايگاه‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

 

مرحله سوم اين رقابت‌ها هفته اول آذرماه به ميزباني اهواز برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • حیدر نیس

    تاریخ : ۲۳ - بهمن - ۱۳۹۱

    انشاالله مقاومت هویزه به قهرمانی برسه براشون دعا می کنیم


ارسال دیدگاه