دفعات بازدید: 2,546

تاریخ انتشار: 1390/07/29 - 0:52

دیدار فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر از شهرک طالقانی

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر منوچهر حیاتی فرماندار محبوب و مردمی ماهشهر به همراه  غلامرضا خنفری رئیس زحمتکش و فعال اداره ورزش و جوانان ماهشهر جهت اهداء تشک تاتامی جهت ورزشکاران رزمی کار شهرک طالقانی به همراه هیئت های ورزشی ماهشهر به شهرک طالقانی رفتند.

تشک تاتامی را خنفری رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر جهت توسعه ورزش رزمی در شهرک طالقانی تهیه نمود و در اختیار ورزش کاران این رشته در شهرک طالقانی قرار داد.

نکته قابل توجه توجه ویژه فرماندار محترم ماهشهر به امر ورزش و بازدید ایشان از مناطق محروم میباشد که مطمئناً میتوان امیدوار بود که با وجود چنین فرمانداری که در همه عرصه ها حضور فعال دارد ماهشهر به جایگاه واقعی خود در کشور برسد.

در ادامه ورزشکاران برخی از مشکلات خود را با فرماندار ماهشهر در میان گذاشتند که در نهایت حیاتی فرماندار ماهشهر دستور خرید دو عدد تشک و برخی موارد مورد نیاز سالن ورزشی را تا مبلغ صد پنجاه میلیون ریال داد و تاکید نمود تا در اسرع وقت مشکلات ورزشکاران در شهرک بعثت حل گردد.

در پایان باید خوشحال بود از اینکه فرماندار ماهشهر و رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر نگاه ویژه ای را به مناطق محروم دارند.

 

 

 

ارسال دیدگاه