دفعات بازدید: 858

تاریخ انتشار: 1391/07/18 - 2:28

راه‌يابي تنيسور خوزستاني به مسابقات دسته 2 كشور

پژمان بخشنده در رقابت‌هاي آزاد و دسته سه كشور با كسب عنوان پنجم توانست به رقابت‌هاي دسته 2 كشور صعود كند.

 

عبدالامير بخشنده، دبير هيات تنيس روي ميز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهار‌كرد: در اين مسابقات كه بخش آزاد آن با حضور 120 بازيكن برگزار شد، هفت تنيسور به دسته سه كشور راه پيدا كردند كه اين نفرات در اين دسته با 9 بازيكني كه قبلا در دسته سه كشور بودند، به صورت دوره‌اي به رقابت پرداختند.

 

وي ادامه‌داد: از بين بازيكنان خوزستان تنها بخشنده توانست با كسب جايگاه پنجم، از دسته سه كشور به دسته دو صعود كند. البته ما اين شانس را كه شاكر شجيراتي هم به اين دسته برسد، داشتيم ولي متاسفانه او در ديدار پاياني مغلوب شد و با كسب عنوان هفتم از رسيدن به دسته دو كشور بازماند.

 

دبير هيات تنيس روي ميز خوزستان عنوان‌كرد: حامد باشت‌باوي ديگر نماينده استان نيز با ايستادن در مكان نهم اين رقابت‌ها در دسته سه كشور باقي ماند و متاسفانه سروش اميري‌نيا و امير چراغياني هم از دسته سه كشور به بخش آزاد سقوط كردند.

 

وي درباره سطح اين مسابقات گفت: بازيكنان بسيار خوبي در اين رقابت‌ها شركت كرده بودند كه حضور آن‌ها موجب شده بود تا شاهد بازي‌هاي نزديك به هم باشيم. در كل سطح مسابقات بالا بود به صورتي كه بسياري از تنيسورهاي خوب نتوانستند مقام كسب كنند.

 

بخشنده با بيان اين‌كه از عملكرد نمايندگان استان راضي نبودم، اظهار‌كرد: انتظار داشتم علاوه بر يك بازيكن، تنيسورهاي ديگر‌مان هم به دسته دو كشور صعود كنند.

 

وي در ادامه با بيان اين‌كه با اهميت‌دادن بيشتر به بازيكنان مي‌توانيم انگيزه آن‌ها را براي كسب مقام بالاتر ببريم، گفت: به نظرم در استان‌مان خيلي به قهرمانان اهميت داده نمي‌شود در حالي كه اين اقدام در بهتر شدن عملكرد آن‌ها تاثير‌گذار است.

 

به گزارش ايسنا، مسابقات آزاد و دسته سه كشور از 12 مهرماه به مدت سه روز به ميزباني يزد برگزار شد.

ارسال دیدگاه